Grupul E.ON in Romania se implica direct si activ in initierea si sustinerea de proiecte de responsabilitate sociala prin care vizeaza schimbari pozitive in comunitatile in care isi desfasoara activitatea. Educatia si dezvoltarea tinerei generatii ocupa cel mai important loc in strategia de CSR a companiei.

Recentul parteneriat incheiat intre E.ON Romania si Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (I.G.S.U.) are ca scop derularea in comun a unor campanii de informare, prevenire si constientizare a copiilor si adultilor asupra pericolelor la care sunt expusi in cazul utilizarii necorespunzatoare a diferitelor surse de energie.

Ideea implementarii unui astfel de proiect a pornit de la o realitate sustinuta de statistici care ne arata ca, anual, sute de persoane si-au pierdut viata in incendii, intoxicatii cu monoxid de carbon sau ca urmare a exploziilor.

Parteneriatul dintre I.G.S.U si E.ON Romania este prevazut sa se dezvolte pe mai multe componente, prima campanie lansata impreuna este Campania nationala de informare si educatie preventiva “F.O.C. – Flacarile Omoara Copii”. Aceasta a pornit de la statisticile potrivit carora, in ultimii ani, in medie, un copil pe saptamana cade victima a incendiilor, in special pe fondul lipsei de supraveghere din partea parintilor sau a tutorilor.