Kaufland România, împreună cu GTC Motorsport și Asociația Reality Check, a oferit cadouri de Sărbători bătrânilor și copiilor din satele izolate de munte și greu accesibile ale județului Buzău, în cadrul Umanitarei Offroad GTC de Crăciun.
 
„Moș Crăciun” a dus persoanelor nevoiașe cadouri în valoare de 40.000 lei nu cu sania, ci cu ajutorul unui convoi off-road de peste 30 de mașini 4x4, care au ajuns în 16 sate izolate din zona Nehoiu-Brăești.
 
Astfel, peste opt tone de alimente, produse de igienă personală sau de îngrijire a casei, au fost primite cu bucurie de 180 de bătrâni și 130 de copii săraci din această zonă. 
 
Echipa lui Moș Crăciun a fost compusă din peste 70 de persoane și a fost însoțită și de medici optometriști. Pe lângă cadouri, persoanele în vârstă au primit gratuit și consultații oftalmologice și ochelari de vedere. 

Urmărește un video emoționant de la acțiune...
 
Kaufland România și partenerii săi au reușit astfel să le aducă magia Crăciunului, să le dea speranță și alinare precum și o masă plină, în prag de Sărbători. 
 
„Am avut parte de niște momente emoționante în cadrul acestei acțiuni. Bătrânețea în satele din România este urâtă și grea. Noi am adus doar o alinare și o bucurie în prag de Sărbători. Faptul că le-am călcat pragul și am stat de vorbă cu ei probabil că a contat chiar mai mult decât ajutoarele primite. Să vedem bătrâni care nu reușesc să își stăpânească lacrimile, copii cărora li se poate citi entuziasmul și nădejdea în timp ce ne cântau colinde, ne-a făcut să conștientizăm că am realizat ceva măreț. Unii dintre ei nu se mai bucuraseră niciodată de un cadou de Crăciun și există bătrâni care au primit, pe lângă alimente, pentru care mulțumim echipei Kaufland, un alt cadou minunat: o vedere mai bună. Le suntem recunoscători optometriștilor de la L’Optique, care ne-au însoțit și care le-au oferit bătrânilor ochelari gratis”, a spus Răzvan Cirap, Președinte GTC Motorsport.
 
Inițiativa a fost organizată pentru al optulea an consecutiv. Scopul acesteia este ajutarea bătrânilor aflați în dificultate, identificați și sprijiniți prin serviciile de asistență socială din județ și a școlarilor și preșcolarilor care au dreptul la un viitor decent și o dezvoltare normală. 
 
Implicarea activă a Kaufland România, alături de cea a organizatorilor, a ajutat și la conștientizarea situației în care se află aceste persoane cu multiple vulnerabilități de către autoritățile locale. 
 
„Nu putem rămâne indiferenți când observăm că sunt oameni care au parte de un anume confort, și alții, doar din cauza faptului că stau izolați din punct de vedere geografic, sunt privați de condiții civilizate de trai și de o vorbă bună. Mai mult, toți bătrânii și copiii merită să simtă spiritul Sărbătorilor și suntem convinși că ne-am atins scopul. 
Suntem bucuroși să fim din nou alături de partenerii noștri GTC Motorsport și Asociația Reality Check. Sperăm să fim un exemplu pentru tinerii din ziua de azi, ca să poată deveni cetățeni responsabili și atenți la nevoile celor din jur, să își ajute semenii pe viitor”, declară Katharina Scheidereiter, Manager CSR Kaufland România. 
 
Kaufland România sprijină în mod constant acțiuni umanitare care ajută la dezvoltarea noilor generații și la ușurarea suferinței pricinuite de bătrânețe. Astfel, în cadrul Umanitarei de Paște 2017, a donat peste 10 tone de alimente către circa 500 de persoane, bătrâni și copii, în cadrul acțiunii organizate cu partenerii GTC Motorsport și a Asociației OvidiuRo, care au mobilizat un convoi de 32 de mașini off-road 4x4 pentru a duce cadourile în satele izolate. 
 
***
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 116 magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.