In data de 1 iulie 2009, BRD a lansat programul  “Cautam Oameni Mari”. Prin acest program, banca doreste sa se implice in sprijinirea oamenilor talentati care au sansa sa ajunga „oameni mari”. Concret, banca va acorda in fiecare luna, din iulie si pana in decembrie, cate o sponsorizare de 5.000 de euro unei persoane care are un talent deosebit.

Programul  face parte din campania de comunicare prilejuita de aniversarea a 10 ani de la privatizare. Sloganul campaniei este “In spatele oamenilor mari sunt alti oameni mari”. Ea prezinta povestile oamenilor simpli care au stat in spatele succesului unor nume mari ale Romaniei: Ilie Nastase, Gheorghe Hagi si Nadia Comaneci.



De-a lungul acestor 10 ani, BRD a ajutat zeci de persoane sa-si puna in valoare talentul, in domenii precum arta, cultura, sportul, educatia, cercetarea etc.  Multi dintre ei au devenit adevarati oameni mari, ambasadori ai Romaniei



In consecinta, prin actiunea "Cautam Oameni Mari", BRD doreste sa-i reaminteasca publicului de aceasta componenta importanta a activitatii sale in cei 10 ani, respectiv cea filantropica.

Cum functioneaza "Cautam Oameni Mari"?
Principalul canal de comunicare al initiativei este site-ul www.cautamoamenimari.ro.

Aici, vizitatorii sunt invitati sa devina ei insisi “oamenii din spatele unor viitori oameni mari”. Respectiv - sunt chemati sa scrie povestea unei persoane pe care o cunosc, care are un talent deosebit si care are nevoie de ajutor pentru a-si indeplini "visul".

In fiecare luna exista un "concurs" intre povestile stranse pe site. In urma acestuia, subiectul uneia dintre ele va castiga o sponsorizare in valoare de 5.000 de euro, din partea BRD.

Povestile pot fi publicate doar in primele 20 de zile ale unei luni. In urmatoarele 10 zile, ele sunt votate de vizitatori. Cea care obtine mai multe voturi castiga sponsorizarea.



Povestile care nu castiga intr-o luna pot participa si in luna urmatoare. Asta inseamna ca tuturor povestilor necastigatoare li se reseteaza contorul de voturi si pleaca de la zero in urmatoarea editie.

E probabil ca acest lucru sa ii ambitioneze pe "fanii" unei povesti sa se organizeze mai bine in luna urmatoare, sa aduca mai multi sustinatori si sa isi creeze propria "campanie de promovare".