Banii au fost stransi in cadrul campaniei "Luna inimilor deschise" desfasurata in 8 hipermarketuri din tara.

In perioada mai – august 2012, Cora Romania a desfasurat a VIII-a editie a campaniei de strangere de fonduri “Luna inimilor deschise”. Aceasta s-a derulat in opt hipermarketuri din tara. Suma stransa in cadrul campaniei a fost de 352.000 de lei, bani care au fost directionati catre 8 ONG-uri partenere.


Cele opt magazine participante in campanie au fost atat din Bucuresti (Cora Pantelimon, Cora Sun Plaza, Cora Lujerului), cat si din alte orase precum Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta-Turnu Severin si Constanta.

Campania a fost promovata prin flyere distribuite clientilor, prin reteaua de monitoare din magazine, in cataloagele Cora, precum si pe Facebook.

Banii au fost stransi din :

# Donatiile clientilor. In toate magazinele participante, clientii Cora au putut dona suma dorita, direct la casele de marcat. Pe parcursul celor trei luni, peste 85.000 de clienti au facut donatii in valoare totala de 214.500 de lei. 
# Donatii din partea Cora. Sumele donate de clienti au fost completate cu donatii din partea fiecarui magazin in parte. Hipermarketurile din Bucuresti au donat cate 25.000 de lei, iar cele din tara 12.500 de lei. In total, Cora a donat 137.500 de lei.


Cititi stirea integrala pe responsabilitatesociala.ro