În perioada 18 decembrie - 13 ianuarie, centrul comercial Băneasa Shopping City, lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment, colaborează pentru prima dată cu World Vision România și se implică în desfășurarea campaniei de strângere de fonduri pentru a ajuta copiii defavorizați din mediul rural să meargă la liceu.

Construită în jurul proiectului „Vreau în clasa a 9-a”, misiunea campaniei se aliniază cu valorile Băneasa Shopping City prin care încurajează și susține educația, respectând angajamentul său față de comunitate. Proiectul ajută la dezvoltarea unui viitor pentru următoarele generații și inspiră oamenii să devină o versiune mai bună a lor.  Cauza „Ajută-i să meargă la liceu!” are rolul de a evidenția importanța accesului la educație, iar fondurile donate de Băneasa Shopping City vor merge către organizația World Vision sub formă de burse lunare oferite copiilor pentru continuarea studiilor liceale. Astfel, Băneasa Shopping City va susține timp de un an copii defavorizați din 5 județe ale României.
 

“Vrem să le dăruim vizitatorilor noștri posibilitatea de a contribui la îndeplinirea visurilor unor copii care au cu adevărat nevoie de ajutorul nostru. Nu vor jucării sau haine scumpe, ci își doresc să meargă la liceu. Un lucru care poate părea banal pentru noi, însă foarte important pentru ei. Campania se adresează tuturor clienților noștri și îi îndeamnă să se oprească și să facă un gest mic, simbolic, dar atât de important.”
a declarat Aura Dinu, Director de Marketing Băneasa Shopping City.

Toți clienții Băneasa Shopping City au șansa să contribuie la susținerea campaniei printr-un gest simbolic. La cumpărăturile realizate intre 18 decembrie și 13 ianuarie clienții centrului comercial vor primi cate un sticker ce trebuie lipit pe panourile special amenajate în următoarele zone: parcare subterană, intrări și culoare. Fiecare simbol primit la casele de marcat și prins în panoul dedicat campaniei oferă copiilor șansa de a merge la liceu. Stickerele se vor transforma în burse dedicate copiilor și educației acestora, susținute în totalitate de Băneasa Shopping City. Totodată, cei care vor să susțină suplimentar cauza pot trimite un sms cu textul „LICEU” la 8849 și vor dărui 4 euro în plus pentru viitorul copiilor.
 

“În România secolului 21, părăsirea timpurie a şcolii este în continuare una dintre problemele grave ale ţării noastre. Sunt foarte multe cauze care stau la baza unei rate a abandonului şcolar mult peste media europeană, dintre care amintim aici doar una: jumătate dintre copiii care abandonează şcoala o fac din cauza costurilor ridicate. Astfel, în 2008, fundaţia World Vision România a lansat proiectul “Vreau în clasa a 9-a”, iar rezultatele obţinute până acest moment sunt remarcabile: 1395 de absolvenţi de liceu şi 260 de absolvenţi de facultate. Din păcate, însă, mai sunt mulţi alţi copii din România pentru care continuarea studiilor este doar un vis, iar campania lansată de Băneasa Shopping City le va aduce multora dintre ei zâmbetul pe buze şi speranţa unui viitor mai bun.”
, a declarat Mihaela Nabăr, Director Naţional al Fundaţiei World Vision România. 

***
Despre Băneasa Shopping City
Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piața românească de fashion și entertainment, oferind clienților săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigente dorințe în materie de shopping, de la cele de renume internațional, la magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele. Centrul comercial include și o zonă impresionantă de divertisment, Grand Entertainment, ce cuprinde: Grand Cinema & More, singurul cinematograf din România echipat cu tehnologia revoluționară Dolby Atmos în sala Grand Ultra, care oferă cinefililor săi cele mai înalte standarde video şi audio, la care se adaugă o categorie specială de evenimente culturale (producții proprii de teatru sau transmisiuni live de pe marile scene ale lumii). Aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienților şi transformă Băneasa Shopping City în destinația exclusivistă de shopping, relaxare și entertainment a României.

Despre World Vision
World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 28 de ani de prezenţă în România, am ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în aproape 400 de comunităţi din 8 judeţe. World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea în comunităţile rurale unde este prezentă desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducera abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viaţă mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităţilor şi membrilor acestora pentru a realiza o  viaţa implinită pentru fiecare copil.