Pana pe 31 octombrie, clientii care doneaza jucarii sau carti vechi in magazinele Diverta primesc reduceri la achizitia de produse similare.

Diverta desfasoara doua campanii promotionale prin care isi incurajeaza clientii sa doneze carti si jucarii in schimbul unor discounturi la achizitionarea unor produse similare noi. Rezultatele nu se masoara doar in numarul de produse donate, ci si in cresterea vanzarilor pentru Diverta.

Campaniile se desfasoara la nivel national, in cele 55 de magazine ale retelei Diverta, pana pe 31 octombrie. Donatiile vor ajunge in biblioteci, gradinite, scoli sau centre pentru copii si batrani din toata tara, prin intermediul Fundatiei SOS Satele Copiilor si al Fundatiei RTC.

Cele doua initiative sunt promovate prin spoturi radio, spoturi TV si prin afise in magazinele Diverta.


Campania “Dai carte, ai parte!” - donatii de carti


In schimbul unei carti vechi, clientii primesc un cupon de reducere de 20%  pentru o carte noua achizitionata de la o serie de edituri partenere (Curtea Veche, Humanitas, Art, Nemira, Trei, Grup Editorial Corint, Pandora M, House of Guides si Injoy Books).

Initial, Diverta a derulat o variata pilot a campaniei in libraria Dalles din Bucuresti si in trei magazine din Cluj-Napoca. Dupa o luna si jumatate, timp in care s-au donat 3.000 de carti, campania a fost extinsa la nivel national. Dupa inca doua saptamani s-au mai adunat 1.500 de carti.

Campania a insemnat pt Diverta si o crestere a vanzarilor. Organizatorii au comparat prima saptamana de campanie nationale cu perioada similara din 2009 si au observat o crestere a vanzarilor de aproximativ 5%.


Cititi articolul integral pe responsabilitatesociala.ro