METRO Potentials are o durată de 2 ani, este un program de învățare accelerată adresat masteranzilor, finaliștii urmând să ocupe o poziție de management în cadrul METRO Cash & Carry România
 
Lansat în această lună, programul își propune selecția și trainingul celor mai buni oameni, viitori manageri în cadrul METRO Cash & Carry România. Pe durata celor 2 ani, participanții la programul METRO Potentials vor fi implicați în proiecte în țară și străinătate, atât în magazinele locale METRO, cât și în sediul central din Germania. Tinerii care au absolvit un masterat se pot înscrie în programul internațional de management METRO Potentials.
 
Printre condițiile de intrare în procesul de selecție se numără vârsta, care trebuie să fie între 23 și 28 de ani și o diplomă de masterat, indiferent de specializare. Totodată, recrutorii vor căuta în CV activități extracurriculare derulate în timpul anilor de studiu și experiență internațională. Aceasta poate fi dovedită prin participarea în programe ca Erasmus, Work and Travel, burse sau alte programe de studiu în străinătate. Pe lângă aceste cerințe, candidatul trebuie să aibă o atitudine pozitivă, deschidere pentru învățare și oameni, cunoștințe foarte bune de limba engleză, iar experiența de lucru nu trebuie să depășească 3 ani.
 
Procesul de recrutare este coordonat de Departamentul de Resurse Umane al METRO Cash & Carry România și a fost demarat în luna ianuarie 2018. Selecția include o fază națională și una internațională, urmând ca 1 septembrie 2018 să fie prima zi de activitate.
 
“Programul este împărțit în 5 faze de training, primele 3 având o durată de 6 luni, iar ultimele două câte 3 luni. Participanții vor trece succesiv prin business-ul național, urmând ca mai apoi să se pregătească alături de specialiștii METRO dintr-o țară străină. În plus, vor acumula experiență și la sediul central al METRO din Germania. Credem cu adevărat ca atragerea, dezvoltarea și menținerea unora dintre cei mai buni absolvenți în programul METRO Potentials va aduce o valoare semnificativă organizației noastre și, de asemenea, le va asigura rapid  tinerilor absolvenți accesul la o carieră în management” a declarat Andreea Tiscovschi, Recruitment & Development Manager - METRO Cash & Carry România.
 
Programul atrage în fiecare an un număr mare de participanți în procesul de selecție datorită expunerii internaționale și procesului de învățare accelerat. Cornel Oprea, candidat selectat în cadrul METRO Potentials în 2016, lucrează acum alături de profesioniștii METRO din Japonia. “Programul este cu adevărat o provocare datorită ritmului accelerat de învățare și expunerea la mediul internațional. Frumusețea METRO Potentials vine din faptul că nu ai o poziție predefinită, ci ești implicat în proiecte pe diverse teme. Scopul este să vezi și să înțelegi cât mai multe despre METRO, pentru ca atunci când revii în țară să poți îndeplini cu succes task-urile unei poziții de lider și să coordonezi eficient o echipă.” afirmă tânărul, care în luna septembrie a acestui an va finaliza programul METRO Potentials.
 
Poți afla mai multe despre programul METRO Potentials AICI.
 
***
METRO
este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Informaţii suplimentare pe: www.metroag.de
 
METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.