Initiat de fundatia Forum for International Communications si relansat cu sprijinul companiilor Microsoft si E.ON Romania, CSR Romania (www.csr-romania.ro) isi propune sa promoveze in mediul roman de afaceri ideea de management etic, in general, si conceptul de responsabilitate sociala corporatista (CSR), in particular. Portalul doreste sa se impuna nu doar ca un intermediar care culege si distribuie informatie, ci drept un producator de analiza si cercetare, un promotor de idei in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste.

Cu un design flexibil si aerisit, noul site dispune de o structura mai bine definita, continutul editorial fiind grupat in sectiuni si module noi. In plus, utilizatorii portalului isi pot configura partial pagina de start, adaugand sau eliminand sub-sectiuni sau ordonand sectiunile afisate pe Home in functie de preferintele editoriale. Continutul editorial este conectat in timp real cu principalele retele sociale, asigurand astfel un feedback din partea comunitatilor online. De asemenea, site-ul ofera posibilitati de interactiune cu utilizatorii, platforma de comentarii fiind integrata in aproape fiecare pagina a site-ului.

Site-ul se adreseaza in primul rand profesionistilor de CSR, reprezentantilor fundatiilor corporatiste, ONG-urilor, studentilor preocupati de domeniul eticii in afaceri si, nu in ultimul rand, publicului larg interesat de informatie, analiza, cercetare si studii de caz in domeniul CSR.

Structura portalului este simpla, informatia cea mai bogata regasindu-se in rubrica "Articole", structurata momentan pe 10 subdomenii: "Concepte de baza", "Transparenta si Credibilitate in CSR", "Raportare Sociala", "PR pentru CSR", "Dialog cu grupurile cointeresate", "Companiile si mediul", "Evaluare CSR", "Fundatii corporatiste", "Educatie si CSR", "Inovatie si CSR". Alte rubrici cuprind interviuri cu nume relevante ale CSR-ului autohton si international, stiri actuale si linkuri utile.

Paginile de articole si interviuri afiseaza resurse similare si resurse semnate de acelasi autor, facilitand cititorului accesul la informatii inrudite pentru o perspectiva cat mai corecta asupra subdomeniului pentru care manifesta interes. Utilizatorii care opteaza pentru o experienta predominant video  pot accesa modulul "CSR Video" pentru informatii practice si teoretice.

Fostii abonati la newsletter-ul CSR Romania vor primi automat si noul newsletter, nefiind necesara o abonare speciala in acest sens. Cei care nu s-au abonat pana acum si doresc sa fie la curent cu noutatile domeniului, sunt invitati sa acceseze pagina Home a site-ului si sa-si introduca adresa de email in modulul "Newsletter".

Va invitam sa ne trimiteti comunicate de presa, noutati relevante, studii de caz, sugestii si critici la redactia@csr-romania.ro.

CSR Romania este un proiect initiat de Forum for International Communications, fundatie care organizeaza pentru al optelea an consecutiv competitia Romanian PR Award si evenimentul Romanian PR Week, impuse drept cele mai importante evenimente de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania. Fundatia deruleaza o serie de programe educationale, prelegeri si dezbateri publice, cursuri si training-uri de formare profesionala si o serie de intalniri informale intre profesionistii domeniului. Printre proiectele fundatiei se numara si portalul de resurse PR Romania.

Lectura placuta pe www.csr-romania.ro!

Cu bine,

Dana Oancea
Project Manager
Forum for International Communications
0722964382
dana.oancea@csr-romania.ro
www.csr-romania.ro