Napolact în parteneriat cu ReadyNation România lansează campania Povestioara cu Tihnă, un program ce își propune să ofere un strop de tihnă părinților din România. Mesajele campaniei se vor regăsi pe cutiile de lapte Napolact BIO și vor reda povești din care părinții să culeagă învățături care să îi ajute în rolul de părinte. 
 
“Trăim într-o lume în care deciziile părinților sunt analizate, criticate și uneori chiar dezbătute în spațiul public. Poate ca fiecare dintre noi suntem deja cei mai buni părinți pentru copiii noștri. Napolact își propune să aducă un strop de tihnă în viața părinților, să îi bată pe umăr și să le spună că e bine ceea ce fac. Astfel, poveștile pe care le veți găsi începând de azi pe cutiile Napolact BIO sunt mici lecții de viață care pot inspira alți părinți să treacă mai ușor peste dilemele legate de ce inseamna in ziua de azi sa ne educam copiii,” spune Răzvan Orbulescu, Director Marketing FrieslandCampina România. 
 
În total sunt 12 povești extrase din situații reale cu ajutorul experților psihologi ai ReadyNation România. Fiecare poveste se incheie cu o concluzie care îl face pe părinte să fie mai bun în acest rol. Cele 12 povești se vor regăsi pe cutiile de lapte Napolact BIO (3,8% si 1,5% grasimi).
 
În același timp campania își propune să extindă numărul poveștilor cu ajutorul părinților din România. Astfel, pe site-ul www.intihna.ro părinții sunt invitați să împărtășească din lecțiile lor personale ca părinte. Din poveștile publicate pe site Napolact se va inspira pentru etapa următoare a campanie în care va tipări următorul set de 12 povești inspiraționale.
 
„Priceperea, dorința și voința stau la baza realizării acestui proiect ReadyNation. Atunci când cunoști care sunt nevoile societății, știi cum poți veni în întâmpinarea lor, îți dorești să schimbi în bine viața oamenilor și găsești partenerii dornici să se implice, astfel de proiecte se conturează în mod natural. ReadyNation România nu și-a dorit, însă, doar să realizeze un proiect benefic, ci să ofere și un exemplu de bune practici, de parteneriat între sectorul privat și cel non-guvernamental, de implicare a comunității oamenilor de afaceri în educație și pregătirea societății pentru provocările viitorului. “Povestioare cu tihnă” este un proiect care merge dincolo de dorința noastră de a susține educația copiilor, este un proiect care aduce “mai bine” întregii familii și, astfel, contribuie implicit la o educație timpurie de calitate,” spune Gabriel Biriș, Vice-Președinte ReadyNation România
 
 
*** 
Despre FrieslandCampina România
FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate.  
FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte. Brandul local Napolact, cel mai iubit brand de lactate pentru copii, conform FORBES, este un brand în plină dezvoltare.
 
Despre ReadyNation România
ReadyNation România este o organizație non-guvernamentală care promovează soluțiile inovative de creștere a economiei și dezvoltare a forței de muncă  prin educație de calitate și pregătirea copiilor la standarde care să le permită atingerea adevăratului potențial în meseriile viitorului.  

ReadyNation România este parte a rețelei ReadyNation International, rețea care reunește la nivel global peste 1700 de oameni de afaceri implicați în susținerea proiectelor educaționale și promovarea politicilor publice privind educația timpurie. ReadyNation România a fost fondată în anul 2016 și până în prezent a strâns în jurul idealului educației timpurii de calitate peste 50  profesioniști, lideri din mediul de afaceri și reprezentanți ai sectorului non-guveramental.