Românii au fost întotdeauna cunoscuți ca fiind oameni veseli, deși de multe ori vedem printre noi chipuri încruntate sau obosite, poate din cauza traficului din fiecare dimineață sau a stresului de pe parcursul zilei. Colgate® și Golin și-au propus să descopere ce povești stau în spatele unui surâs, pentru a continua la un nou nivel misiunea de a aduce și mai multă veselie pe fețele românilor, în campania „România merită zâmbete Colgate”. 

Agenția a coordonat campania la nivel național și local, având-o ca ambasador pe artista Andra, și a dezvoltat, împreună cu fotograful Vlad Cioplea, o serie de portrete numită „Povești cu zâmbet”.

„Colgate crede că fiecare dintre noi merită să zâmbească atunci când se gândește la viitor. De aceea, alături de Golin, am căutat contextul oportun de comunicare pentru Programul Zâmbete Colgate, dedicat copiilor din clasele primare, parte a campaniei ‘România merită zâmbete Colgate’. Obiectivul nostru este să transmitem cât de important este la nivel fizic, psihic și emoțional să avem o igienă orală corectă de la vârste fragede, astfel că am ales-o ca ambasador pe Andra, una dintre cele mai îndrăgite tinere mămici din România, care insuflă la rândul ei acest lucru copiilor săi. Vom duce mai departe această inițiativă și în 2018, continuând să creștem gradul de responsabilizare în ceea ce privește igiena orală încă din copilărie”, spune Frederik Ortiz, Manager General Colgate-Palmolive România.  

„Când suntem copii, zâmbim în medie de 300 de ori pe zi. Pe măsură ce creștem, uităm să o mai facem, media unui adult fiind de doar 15 ori. Așa că uneori este extrem de util ca cineva să ne amintească ce puternic poate fi un surâs. Acesta a fost insight-ul de la care am pornit în noua campanie Colgate, care până la urmă a fost o călătorie minunată nu numai pentru consumatori, ci și pentru toți cei care ne-am implicat în realizarea ei. Am zâmbit alături de mii de copii și părinți care au participat în programul de consultații gratuite și am trăit cu pasiune poveștile descoperite de fotograful Vlad Cioplea. Am transformat o sintagmă intrată deja în limbaj comun – zâmbet Colgate – în experiențe reale ale românilor”, adaugă Theodora Mirea, Senior Manager, Golin.

Prin Programul Zâmbete Colgate s-au oferit consultații stomatologice gratuite în școli din 20 de orașe mici din 10 județe ale României, alături de Societatea Națională de Cruce Roșie din România. Astfel, 1.550 de copii din clasele 0-IV, alături de părinții lor, au participat la inițiativa Colgate de educare în privința importanței vizitelor periodice la dentist și a igienei orale zilnice de la o vârstă fragedă. Analizând statisticile, a rezultat că 80% dintre aceștia au carii pe dinții temporari, iar 48% dintre copii au carii și pe dinții permanenți. În urma consultațiilor gratuite, cei mici au primit recomandări pentru tratament, în funcție de diagnostic, precum și lecții de igienă orală pentru un zâmbet sănătos și mostre gratuite de produse de îngrijire orală. Acțiunile au fost organizate cu sprijinul diviziei de BTL a agenției MullenLowe.

„Povești cu zâmbet” a fost o activare specială, realizată în colaborare cu fotograful Vlad Cioplea, pentru a surprinde ce se ascunde în spatele zâmbetelor românilor. Vlad a călătorit în județele Arad, Cluj, Galați, Iași, dar și în București, unde a descoperit că practicarea unei meserii cu pasiune, un hobby, un gest caritabil sau, în general, deschiderea de a împărtăși cunoștințe cu ceilalți sunt motive care îi fac pe români să zâmbească. 

Mai multe informații despre campania „România merită zâmbete Colgate” puteți găsi pe www.zambetecolgate.ro
Echipa Colgate România implicată în această campanie este formată din: Lăcrămioara Roșu, Elisabeth Martoncsak, Loredana Dumitrașcu (Departamentul Marketing Profesional), Mihaela Harhătă (Departamentul Juridic). 

Din echipa Golin fac parte Theodora Mirea (Senior Manager), Roxana Dănăilă (Media Associate), Gabriela Pagani (Junior Media Associate). Divizia de BTL a MullenLowe: Oana Popescu (BTL Director), Ionuţ Maholea (BTL Executive), Mihaela Rotariu (BTL Manager), Dan Matache (Field Manager).
 
***
Despre Golin România 
Golin, The Relevance Agency, este azi o echipă de +40 profesioniști, care #goallin în fiecare zi pentru clienții săi.
Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, pentru al patrulea an consecutiv, titlul de Agenția #1 în topul realizat de Biz & Unlock. Tot în 2017, Golin a devenit prima agenție din România care a obținut Grand Prix și titlul de Rețeaua Anului la festivalul internațional de creativitate Golden Hammer, câștigând și marele premiu al festivalului IAB MIXX Awards. 

De asemenea, Golin este singura agenție din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei locale: Agenția Anului la Romanian PR Award 2014,  Agenția #1 în topul Biz PR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români. Este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, Romanian PR Award, Sabre Awards, Webstock, Internetics, IAB MIXX Awards.

Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de agenții în America, EMEA si APAC. 
În România, Golin este membră a grupului Lowe, din care mai fac parte MullenLowe (advertising), Initiative (media), Profero (digital), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și BPN (media).

Pentru mai multe informații, vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.