Asociatia  SOS Satele Copiilor in parteneriat cu NIVEA lanseaza din acest an campania pentru “O copilarie frumoasa” ce are ca principal scop sprijinirea copiilor defavorizati social din cadrul SOS Satele Copiilor prin activitati educationale, sponsorizari, evenimente si donatii de produse.

Campania pentru “O copilarie frumoasa” este primul pas in parteneriatul dintre NIVEA si SOS Satele Copiilor Romania si are la baza doua tipuri de activitati: suport financiar si in produse si demararea unei campanii educationale pe tema igienei personale. Sponsorizarea presupune sprijinirea pe tot parcursul anului 2010 a cheltuielilor educationale pentru 20 de locuri sociale din cadrul gradinitei SOS Satele Copiilor din Bucuresti, donatii de 2% din impozitul pe venit al angajatilor Beiersdorf Romania si renovarea de catre acestia a locului de joaca al gradinitei SOS. Campania educationala consta in organizarea unui eveniment educational in Bucuresti menit sa atraga atentia asupra importantei igienei personale prin jocuri, activitati interactive si concerte caritabile.

“NIVEA este constienta de responsabilitatea pe care o are fata de societatea romaneasca si in special fata de copii. Am decis sa incepem o colaborare solida cu SOS Satele Copiilor pentru a crea un mediu stabil, atat financiar cat si emotional, pentru copii din Rominia. Pentru intreaga echipa NIVEA trairea acestui angajament este la fel de importanta precum sprijinul financiar acordat de companie”a declarat Erik Hageleit, General Manager Beiersdorf Romania.

“Suntem siguri ca aceasta campanie este inceputul unei colaborari de lunga durata ce ii va ajuta pe copiii nostri ca, peste ani, sa isi aminteasca cu bucurie de copilaria lor”, a declarat Lucretia Moldoveanu, Director Executiv SOS Satele Copiilor Romania.
________________________________________

Un parteneriat international
NIVEA si SOS Satele Copiilor sunt parteneri si la nivel international, prin programul NIVEA Family Fests desfasurat in Austria ce atinge anual 250,000 de copii si familiile lor cu ajutorul unui festival ambulant. Pana in 2009 acest program a strans peste 1 milion de euro. Proiectele sociale realizate au demonstrat ca cele doua organizatii au avut intotdeauna un scop comun: acela de a contribui la educatia copiilor si de a le oferi o copilarie frumoasa.

Despre NIVEA
NIVEA, parte din portofoliul Beiersdorf Romania, este cea mai de incredere marca de cosmetice si produse de ingrijire a pielii din Romania*. Cu o traditie puternica, NIVEA sustine valori precum grija, dragosea si atentia pentru fiecare produs.

Despre SOS Satele Copiilor
SOS Satele Copiilor Romania ofera o familie sociala copiilor ajunsi in dificultate, ii ajuta sa isi cladeasca singuri un viitor si contribuie la dezvoltarea comunitatilor in care ei traiesc. SOS Satele Copiilor Romania ocroteste si sprijina astazi peste 1000 de copii in dificultate, care au pierdut sau risca sa piarda ingrijirea familiei lor biologice. Astfel, copiii abandonati sau ale caror familii sunt in nevoie isi pot cladi un viitor mai bun. De 60 de ani in lume si de 20 de ani in Romania, SOS Satele Copiilor intervine oriunde exista un copil si o nevoie, oferind sprijin. Organizatia SOS Satele Copiilor Romania este membra a SOS Kinderdorf International, retea caritabila prezenta in 132 de tari ale lumii.

Sursa: csr-romania.ro