Solidaritatea utilizatorilor Social Media din România a finanțat în mai puțin de 24 de ore operațiile pentru 15 copii cu malformații cardiace, printr-o campanie inițiată de ING Bank România.

În Centrul de cardiochirurgie de la spitalul Marie Curie sunt operați anual circa 200 de copii, 40% din totalul copiilor bolnavi de inimă operați în România. Specialiști cu experiență din străinătate sprijină Asociația Inima Copiilor prin misiuni medicale, pentru a realiza aceste operații, dar și pentru a dezvolta specialiști medicali români aflați la început de carieră.  Costurile unei misiuni medicale se ridică la 15.000 euro, iar numărul de misiuni medicale la nivel anual depinde de fondurile colectate de asociație. O misiune durează în medie 10 zile și implică operații pentru 14-20 de copii, în funcție de complexitatea intervențiilor chirurgicale.

Speranțe mari pentru inimi mici, campania organizată de ING Bank România în perioada sărbătorilor a avut drept scop finanțarea primei misiuni medicale din 2019 a Asociației Inima Copiilor și a presupus încurajarea utilizatorilor Social Media să își transmită gândurile bune pentru micuții cu malformații cardiace. Fiecare încurajare primită pe canalele campaniei a însemnat o donație ING de 5 euro.

Într-un timp record de 24 de ore de la lansare, prima misiune medicală a fost finanțată. Datorită mobilizării rapide, ING Bank România a decis extinderea campaniei, propunându-și să finanțeze și cea de-a doua misiune medicală. Fiecare încurajare transmisă prin Instagram până în 21 decembrie echivalează cu o donație de 5 euro din partea ING.
 
Mecanismul de donare în  Instagram  pentru Misiunea Medicală 2 a Asociației Inima Copiilor
 
1. Intră pe pagina @ingromania, la secțiunea InstaStories Highlights, fă o captura de ecran și salvează template-ul preferat cu inimioare.
2. Pune-l la tine în Story și completează-l cu mesajul tău de încurajare
3. Adaugă tag @ingromania și #sperantepentruinimi
 
În plus, între 17 și 21 decembrie, clienții ING pot contribui cu o donație către Asociația Inima Copiilor, direct din Home'Bank, printr-un mecanism simplificat (simpla accesare a banner-ului campaniei și alegerea sumei dorite).

***
ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 34 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din peste 40 de ţări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice.

Misiunea ING este aceea de a-i susţine pe oameni să fie cu un pas înainte, în viaţă şi în afaceri. În România, misiunea se reflectă în acțiunile de responsabilitate socială prin contribuția la pilonii strategici de educație financiară (proiect principal-Banometru) și antreprenoriat (proiect principal- Startarium), dar și prin competiția Adoptă un proiect (program anual ce își propune susținerea comunităților locale și a persoanele care se află în situații dificile).