SUBWAY®, cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume, s-a alăturat, în decembrie, campaniei sociale inițiată de Asociația “O masă caldă”. În București și Cluj  Subway® a donat oamenilor din medii defavorizate 1000 de sandwich-uri SUB . Beneficiarii, oameni care au din partea Asociației o masă caldă, vor primi în luna cadourilor sandwhich-urile gustoase și fresh furnizate de Subway®.

Acțiunea caritabilă este parte din proiectul World Sandwich Day project, un eveniment cu un succes real la nivel global și national. Prima ediție a World Sandwich Day în Romania a avut loc pe 3 noiembrie. A fost un eveniment global pe care  brandul internațional l-a adaptat specificului local. 

Campania de caritate inițiată de Subway® face parte din campaniile de implicare civică dezvoltate de companie în decursul acestui an, cum ar fi Ziua Donatorilor de Sânge. Ca și în Statele Unite sau în alte țări din lume, în România  World Sandwich Day a avut propria componentă caritabilă. Andrei Trifan,  Business Development Agent pentru zona din afara București-Ilfov: “Prin această donație arătăm că ne pasă.

Este felul Subway® de a le face un dar de Sărbători celor care chiar au nevoie de sprijin.”  ’’World Sandwich Day s-a dovedit a fi un mare succes în  Romania. Clienții au fost foarte încântați de oferta Subway® iar noi de feedback-ul lor. Vom continua în 2018  extinderea magazinelor Subway®  în întreaga țară. Ne vom focusa atât pe locații tradiționale, zone pietonale sau mall-uri, dar și pe zone neconvenționale, cum ar fi benzinăriile sau aeroporturile", spune Rumen Radev, Business Development Agent. 
 
Asociația “O masă caldă” este partenerul exclusiv SUBWAY® în această campanie. Programul social este bazat doar pe voluntariat, donații și smart management al resurselor umane. “O masă caldă” este exemplul clar că putem schimba lumea. Voluntarii noștri hrănesc sute de oameni în Cluj, Bucuresti, Bistrita, Satu Mare and Adjud’, spune Cosmina Paul, președinte al Asociației.
 
***
Planurile Subway® în  2018
În 2017 Subway®- care și-a prezentat recent noul logo și a trecut printr-un rebranding puternic, capturând esența brandului într-un mod fresh și contemporan- a anunțat noul design al restaurantelor. Acesta va fi implementat în anii ce urmează în locațiile Subway® din întreaga lume. 

Principalele caracteristici ale noului design sunt posibilitatea de self-order în restaurante și meniurile digitale. Mai multe inovații ale echipamentelor sunt disponibile pentru a ajuta atât clientul cât și angajatul să se bucure de experiența din restaurant. Restaurantele vor avea o zonă verde, cu roșii, ardei, ceapă și castraveți, proaspăt tăiați, și o zonă de cookies și pâine. În același timp, clienții vor fi întâmpinați cu un decor luminos, muzică aleasă și locuri confortabile, dar și cu porturi de încărcare USB și Wi-Fi gratuit. Toate creează un mediu primitor.

Lanțul de restaurante Subway® este prezent în România cu 37 de restaurante, in orașele:  Alba Iulia, Arad, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Deva, Focșani, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Sibiu, Suceava and Timișoara. 
 
SUBWAY® România
SUBWAY® a intrat pe piața din România în 2011, deschizând primul restaurant în aprilie 2012 și ajungând în prezent la 37 de restaurante. Succesul SUBWAY® este consolidat de un model de business solid, implementat de Frederick "Fred" DeLuca în urmă cu 49 de ani. Modelul de afaceri a fost creat în jurul unor aspecte esențiale precum: prospețimea celor mai bune ingrediente, crearea și servirea celor mai gustoase sandvișuri din lume chiar în fața clientului, respectând cele mai inalte niveluri de calitate.