În acest an, URSUS a adus în premieră la UNTOLD un sistem inteligent pentru colectarea dozelor de aluminiu și i-a premiat pe festivalierii care au contribuit la reciclarea acestora. Astfel, pe durata festivalului, au fost colectate peste 40.000 de doze, reprezentând aproximativ 700  kg de aluminiu. 
 
„În fiecare an ne-am dorit să amplificăm experiența consumatorilor URSUS, oferindu-le experienţe noi, iar anul acesta am vrut să surprindem participanții cu o activare inedită si extrem de utilă. Ne bucurăm să contribuim, nu doar la dezvoltarea celui mai mare festival de muzică din România, dar și la promovarea unui comportament responsabil în ceea ce priveşte protecţia mediului.” declară Victor Teioşanu, Premium Brands Director Ursus Breweries.
 
Pentru că dezvoltarea durabila este esențială în activitatea Ursus Breweries, evenimentele susținute de URSUS sunt organizate cu grijă pentru mediul înconjurător. Ursus Breweries a fost prima companie care a implementat activităţi de colectare a ambalajelor încă de la ediţiile anterioare ale UNTOLD. Anul acesta, festivalierii responsabili au fost recompensaţi pentru contribuţia la colectarea şi reciclarea ambalajelor de aluminiu. Astfel, împreună cu partenerii CanPack Recycling, EveryCanCounts România şi GreenPoint, Ursus Breweries a adus în cadrul festivalului sistemul inteligent ECOCAN pentru colectarea dozelor de aluminiu 
 
Cu ajutorul a trei dispozitive care pot colecta și compacta în vederea reciclării dozele de aluminiu, URSUS a îndemnat participanţii la eveniment să returneze ambalajele băuturilor consumate în cadrul festivalului. Aceştia au fost răsplătiți, având șansa de a câștiga accesorii pentru distracție în funcţie de numărul de doze introduse în aparatele de colectare. Campania s-a desfășurat astfel: la 3 doze reciclate, participanții au primit un set de stickere de festival, la 5 doze au fost premiați cu un steag de festival, iar la 10 doze au fost răsplătiți cu un tricou din colecția URSUS UNTOLD 2018.
 
„Dezvoltarea durabilă este un element central al strategiei companiei Ursus Breweries. Rezultatele obținute în cadrul festivalului UNTOLD sunt încurajatoare și ne reconfirmă faptul că fiecare dintre noi are un rol în ceea ce privește protecția mediului. Suntem onorați ca împreună cu organizatorii și partenerii din acest an, am contribuit la consolidarea sustenabilității festivalului” adaugă Robert Uzuna, Vicepresedinte Corporate Affairs, Ursus Breweries.
 
O doză de aluminiu se descompune în mod natural în 100 de ani, însă, prin reciclare, aceasta poate ajunge înapoi pe raft în doar 60 de zile. Reciclarea face parte din strategia Ursus Breweries, salvând resursele naturale și reducând cantitatea de deșeuri, fiind astfel esențială pentru o dezvoltare durabilă.
 

***
Despre Ursus Breweries
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, St. Stefanus, Azuga Nepasteurizată şi Stejar. 

Despre Asahi 
Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări din întreaga lume, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deţine un portofoliu diversificat, care include mărcile simbol Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch. În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est - care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcţioneaza  sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).