Conferinta de atragere de fonduri din comunitate va avea loc in perioada 25-26 martie 2010 in Cluj Napoca.

Exista multe motive pentru a fi prezent la Conferinta de Atragere de Fonduri din Comunitate… invitatiii, temele abordate, studiile de caz, networking-ul, pauzele de cafea…pentru cafeaua buna si pentru prilejul ideal de a afla ce si cum au făcut altii in atragerea de fonduri. 

In continuare iti prezentam doar 5 dintre motivele pentru care merita sa fii acolo:

1.  Care sunt cele mai eficiente si inovative instumente online si cum le puteti integra in practica voastra? Cum pot fi combinate cu metodele clasice pentru a creste rezultatele voastre in atragerea de fonduri? Sunt intrebari la care va raspunde Jason Potts in atelierul pe online fundraising. Jason este un cunoscut expert in media digitala, cu o experienta de peste 10 ani in sectorul non profit si de business. Este recunoscut ca un inovator si contributor in dezvoltarea instrumentelor de comunicare, vanzare si atragere de fonduri online.

2.   Cum strangi fonduri in vremuri de criza de la companii fara sa le ceri bani? Atelierul ii are ca invitati pe Oana Nastase, Corporate Affairs Rompetrol si Marina Boeriu reprezentant United Way si prezinta studiile de caz prin care companiile au găsit modalitati creative si eficiente pentru a sustine parteneriate cu organizatii nonprofit.

3. Cum vad companiile parteneriatele cu organizatiile nonprofit, care sunt barierele comune  in cadrul acestor parteneriate si cum pot fi imbunatatite? Un atelier care le are ca invitate pe Angela Galeta Corporate Responsibility Project Manager – Senior, Vodafone Romania si Cosmina Francu CSR & Sponsorship Manager BRD Groupe Societe Generale.

4. Cum supravietuiesti ca fundraiser si mai ales cum te formezi ca fundraiser? Un atelier dinamic care ii are ca invitati pe doi dintre cei mai buni fundraiseri din Romania – Cristiana Ionescu si Mario Demezzo, castigatori ai premiului Cel Mai Bun Fundraiser la Gala Oameni pentru Oameni.

5. Cum faci o solicitare fata in fata care deschide punga si inima donatorului? Atelierul il are ca invitat pe Adrian Ciorna, presedinte Habitat for Humanity Romania, care are o experienta impresionanta in atragerea de fonduri din comunitate atat in Romania cat si in afara ei. 

Inscrierile se pot face pana in 19 martie, completand formularul care se gaseste pe site-ul www.arcromania.ro

Taxa de Conferinta este de 325 ron/pers. Pentru organizatiile care trimit minim 3 persoane există o reducere de 10% la taxa de inscriere. Pentru directorii executivi si presedintii de organizatii exista o reducere suplimentara de 10%.

Pentru detalii suplimentare va rugam sa o contactati pe Roxana Sofica, pe adresa roxana@arcromania.ro  sau la numărul de telefon 0264 406 388.