Sabina-Popa, Art-director la McCann Worldwide România și Teo Ştefan, Copywriter la McCann Worldwide România, au fost selectate să reprezinte România în cursa The Greatness Challenge, parte din ADCE Awards 2017. 

The Greatness Challenge reprezintă o oportunitate pentru tinerii profesioniști să facă parte din juriul internațional ADC*E Awards. Această experiență educațională unică le permite să fie introduși în procesele de selectare aplicate de membrii seniori ai juriului și să afle criteriile acestora de evaluare. În plus, Sabina si Teo vor avea acces nelimitat la ADCE Festival, ce va avea loc între 9 și 11 noiembrie, în Barcelona.

Selecția vine în urma unei competiții interne ADC România, la care au participat toți ceilalți reprezentanți aleși să fie membri juniori ai juriului. Brief-ul competiției a fost să realizeze o campanie de crowdfunding care să finanțeze participarea lor la festival.
 

Sabina: Din momentul în care am primit mail-ul cǎ suntem fericitele câştigǎtoare ale etapei locale şi cǎ vom pleca la Barcelona, suntem în extaz. Şi nu doar pentru cǎ vom participa la festivalul ADCE în calitate de Young Juries şi vom avea ocazia sǎ vedem zeci de campanii foarte mişto, ci şi pentru cǎ ne bucurǎm cǎ ideea aleasǎ este cea în care noi credeam cel mai mult. Ideea pe care vrem s-o creştem şi s-o transformǎm în prima bancǎ de imagini 100% româneşti. Momentan, pe Simupack.ro avem mock-up-urile celor mai utilizate spaţii media din Bucureşti, dar pe parcurs vom adǎuga tot felul de poze locale, de la portrete ale românilor pânǎ la situaţii pur româneşti (gen grǎtar de 1 mai într-o familie din Titan).

Teo: Da, şi ne bucurǎm ca ideea aleasǎ nu ne ajutǎ doar pe noi. Ok, brief-ul a fost sǎ facem o campanie de crowdfunding cât sǎ ne acoperim toate cheltuielile din Barcelona. Şi credem cǎ dacǎ agenţiile din România vor cumpǎra mǎcar un Simupack din cele de pe site, va fi win-win. Noi atingem obiectivele brief-ului şi strângem banii pentru Barcelona, iar prezentǎrile din România vor arǎta muuuult mai bine. Probabil cǎ cei care apreciazǎ cel mai mult ideea asta sunt arţii. Ei sunt cei mai frustraţi când trebuie sǎ vândǎ vizual o idee, cu o pozǎ micǎ şi pixelatǎ sau total irelevantǎ în contextul dat.
 
Campania dezvoltată de Sabina și Teo este SIMUPACK, prima bancă de mock-up-uri românești, unde fiecare creativ poate alege imagini la rezoluții mari, numai bune de folosit pentru simulările care îi vor vinde următoarea campanie la client. 
 

„În primă fază, veți găsi aici mock-up-uri ale celor mai bune spații media din București, dar pe viitor ne dorim să transformăm Simupack într-un Shutterstock românesc. Cauți mici si găsești poza cu micii de la Cocoșatu, de exemplu”
, declară fetele.

Cei care vor să sprijine proiectul trebuie să intre pe site, să-și aleagă pozele sau pachetele dorite și să urmeze instrucțiunile despre plată, primite pe mail.
Sabina și Teo consideră că e timpul ca art-directorii și directorii de creație să își ia o piatră de pe inimă în ceea ce privește aspectul prezentărilor. În plus, fiecare agenție care cumpără cel puțin un pachet Simupack va primi un loc de cinste pe site-ul simupack.ro, în categoria OUR CLIENTS.

Art Directors Club România (ADC*RO) este o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate, punând în legătură profesioniștii din industria de comunicare vizuală din România.