După 10 ani de activitate, Școala IAA își schimbă straiele digitale și vă invită să o explorați pe un nou website, mai ușor de parcurs, mai vizual și mai prietenos dispozitivelor mobile. În plus, aici veți putea găsi de aici înainte povești din culisele școlii, sfaturi de la alumni, interviuri cu profesorii și studenții, gânduri de la invitați surpriză.
 
Din 2007 de când s-a lansat, Școala IAA a pregătit 450 de studenți în 5000 de ore de curs, adică 27 de module cu ajutorul celor 26 de profesori
 
Școala IAA își deschide din nou porțile și vă așteaptă în această primăvară la 3 posibile module:
• Fundamentele Marketingului și Comunicării – perioada 16 martie – 7 iulie
Modulul este dedicat celor cu mai puțin de 3 ani experiență – Account Executives, Junior Planners, Brand Executives – care vor să își fundamenteze cunoștințele și să își pregătească mindsetul strategic pentru când vor fi mari. 
Deadline înscrieri: 5 martie
 
• Strategie de Marketing și Comunicare Digitală – perioada 22 martie – 28 iulie
Modulul este gândit pentru cei care deja lucrează la client sau în agenție de peste 4 ani și caută să înțeleagă mai bine cum să integreze digitalul în strategia de comunicare și cum să navigheze mai bine un proiect digital, alături de parteneri specializați.
Deadline înscrieri: 12 martie
 
• Marketing și Comunicare Strategică – perioada 20 aprilie – 15 septembrie
Acest modul este perfect pentru managerii și specialiștii de brand care își doresc să aprofundeze rolul marketinului în strategia de business, să gestioneze un portofoliu de brand și au deja peste 4 ani de experiență.
Deadline înscrieri: 2 aprilie
 
 
Dacă ești un comunicator cu viziune și ești gata să îți asumi responsabilitatea propriei dezvoltări, fie că ești mai junior sau mid-level, înseamnă că ești gata de Școală. 
 
Noul website al Școlii IAA a fost realizat de echipa IAA România (Laura Tampa – Director Programe Educaționale IAA și Raluca Țurcanașu – Communication Specialist IAA) alături de 8iStudio (Vlad Răsuceanu, webdesign).