Pe 17 aprilie 2018 IAA România vă invită să celebrăm împreună a 4-a ediție a Zilei Pub-licității, eveniment cu atat mai important cu cât întregul an se află sub auspicii aniversare: IAA România împlinește 25 de ani de activitate alături de industria de advertising.
 
Anul acesta Ziua Publicității pune în prim plan viitorul advertisingului la nivel mondial, dar și local, precum și cum ne putem adapta evoluției rapide a mediilor și formelor de comunica-re pentru a schimba lumea prin creativitate.
 
Profesioniștii din marcom și tehnologie vor răspunde întrebărilor tinerilor la început de drum, dar mai ales vor vorbi despre viitorul industriei răspunzând următoarelor 3 mari teme, expuse în 3 paneluri de discuții moderate de Cabral Ibacka:
1. “Predicții despre viitor: cum vor reuși brandurile să atragă consumatorii peste 5-10 ani?”
2. “Cum vor arăta specialiștii viitorului în marcom? Ce trebuie să știe și cum trebuie să acționeze?”
3. “Role models. Cum să ai impact din România la nivel global?”
 
Vom avea alături de noi atât specialiști din publicitate, cât și industrii adiancente ce contribuie tot mai mult la evoluția branșei, specialiști dintre care amintim:   Bogdan Nițu - fondator WEBSTYLER,  Laura Nedelschi - Creative Director Kubis Interactive,  Adrian Batis-ta - Creative Director Pro TV, Constantin Vica  - lecor univ. dr. în filosofia și etica noilor tehnologii, Dragoș Stanca - fondator ICEEfest și managing partner ThinkDigital.

De asemenea, în cadrul acestei conferințe vom prezenta și concluziile studiului lansat de curând de IAA România împreună cu platforma babele.co, studiu pe care l-am propus membrilor noștri, dar și publicului larg, cu scopul de a ne dezvolta și de a crește împreună cu nevoile și cerințele industriei. 
 
 
“Ne dorim un viitor în care România să se afirme și să fie recunoscută ca un adevărat Global Creative Hub, iar întreaga activitate a IAA România se orientează în jurul acestei vi-ziuni. Suntem în an aniversar – 25 de ani de la înființarea IAA România - ani dinamici, în care marcom-ul românesc s-a maturizat, a dovedit că are atât echilibru pentru a depăși crize semnificative, cât și forță creativă apreciată la nivel global. Este momentul perfect pentru a încuraja ecosistemul marcom-ului românesc să accelereze adopția inovației, să îmbrățișeze dezvoltarea viitoarelor talente și să îndrăznească, să aiba curajul de a ataca piețe noi. Astfel, Ziua Publicității și Gala Premiilor de Excelenta IAA vor alimenta cu inspirație și curaj oamenii industriei, vor pune în valoare modele puternice recunoscute deja la nivel internațional și vor provoca marcom-ul românesc să intre cu baterille încărcate în etapa “România = Global Creative Hub.” declară Maria Predoiu, președinte IAA România.
 
Ziua Publicității va avea loc pe 17 aprilie la Hotel Intercontinental, Sala Fortuna, etaj 21, în-cepând cu ora 14. Accesul este liber, însă pentru că locurile sunt limitate, vă rugăm să vă înscrieți la adresa: ruxandra.radu@iaa.ro.
 
***
Despre IAA România
International Advertising Association - IAA - este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.
 
IAA România, filiala locală a IAA Global, împlinește anul acesta 25 de ani de activitate în serviciul industriei de advertising.
Premii: la cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, IAA România a fost recunoscută ca fiind cea mai activă şi creativă filială din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă pentru întreaga activitate.
 
Despre Ziua Publicității
Anul acesta Ziua Publicității  se află la a4a ediție și este organizat  de IAA România cu spri-jinul PRO TV și partener principal Aqua Carpatica. Conferința este urmată de Gala Premiilor de Excelenta, unde IAA România va aduce recunoastere publică acelor personalități care prin faptele lor au contribuit în mod decisiv la promovarea industriei de marketing și co-municare din România.