close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



#cei1024 | Salvează vieți de la job!



| Organizator:
    Zitec
| Sectiune:
    Campanii sociale
| Problema de fond
    Încă de la începuturile proiectului, #cei1024 și-a propus să le ofere companiilor posibilitatea de a avea un impact real în societate prin organizarea campaniilor de donare de sânge, chiar la birou. Proiectul a fost lansat în 2016 de către echipa Zitec cu ajutorul echipei mobile de la Centrul de Transfuzie Bucureşti. De-a lungul anilor, s-au adăugat alte 18 centre de transfuzii din țară și peste 70 companii alături de care facem magie și care ne motivează, zilnic, să ducem povestea mai departe.

| Obiectivele campaniei
    Obiectivul principal al proiectului este de a răspunde nevoii mari de sânge la nivel național, printr-o rețea “companii-centre de transfuzie sanguină-pacienți” eficientă, sudată și de succes.

Un alt obiectiv important este cel de a aduna cât mai multe companii în jurul aceleiași misiuni, facilitând un exercițiu de solidaritate comun pentru sănătatea celor din jur.

Totodată, pe agenda proiectului nostru se află și creșterea nivelului de conștientizare la nivel național în legătură cu criza de sânge din spitalele din România și beneficiile donării de sânge.


#cei1024 | Salvează vieți de la job! #cei1024 | Salvează vieți de la job! #cei1024 | Salvează vieți de la job! #cei1024 | Salvează vieți de la job! #cei1024 | Salvează vieți de la job!

| Acoperire
    Bucureşti & județele Ilfov, Iași, Timișoara, Cluj, Constanța, Brașov, Dolj, Caraș-Severin, Arad, Covasna, Bistrița Năsăud, Râmnicu Vâlcea, Mureș, Mehedinți, Târgu Jiu, Vrancea, Harghita, Sălaj și Satu Mare.

| Rezumat
    Încă de la începuturile proiectului, #cei1024 și-a propus să le ofere companiilor posibilitatea de a avea un impact real în societate prin organizarea campaniilor de donare de sânge, chiar la birou. Proiectul a fost lansat în 2016 de către echipa Zitec cu ajutorul echipei mobile de la Centrul de Transfuzie Bucureşti, iar gașca #MegaOamenilor reunește angajați din companii precum UniCredit Bank, UiPath, Decathlon, Orange Romania, Auchan Romania, Chimpex, Adobe, Bitdefender, Sheraton Bucharest Hotel și G2 Travel.

Obiectivul principal al proiectului este de a răspunde nevoii mari de sânge la nivel național, printr-o rețea “companii-centre de transfuzie sanguină-pacienți” eficientă, sudată și de succes.

Un alt obiectiv important este cel de a aduna cât mai multe companii în jurul aceleiași misiuni, facilitând un exercițiu de solidaritate comun pentru sănătatea celor din jur.

Totodată, pe agenda proiectului lor se află și creșterea nivelului de conștientizare la nivel național în legătură cu criza de sânge din spitalele din România și beneficiile donării de sânge. În acest sens, #cei1024 a încheiat parteneriate cu majoritatea Centrelor de Transfuzie Sanguină din țară, astfel făcând posibilă extinderea campaniei în birourile tuturor companiilor din România.

Puteți descoperi mai multe detalii despre proiect aici: https://cei1024.ro/


| Public țintă
    1. Pacienții care au primit sânge sau produse din sânge, adică aproximativ 30000 de vieti salvate (statistic vorbind, o punga de sange poate salva 3 vieti)
2. Peste 1000 de donatori, care beneficiaza de un set complet de analize gratuit, reduceri la transportul in comun, bonui de masa, o zi de concediu si alte avantaje
3. Peste 70 de companii din Bucuresti si din tara care, pe langa actiunea umanitara, au implicat echipele lor intr-o cauza importanta pentru societatea romaneasca


| Activitati
    Din punct de vedere al conceptului creativ, mesajul cheie care am vrut să ajungă, mereu, la audiență a fost și este unul simplu: nu trebuie să fii un supererou ca să salvezi vieți. Și că faptele bune te pot găsi în locuri unde exiști, firesc și natural, zilnic. Astfel, am folosit conveniența donării la birou ca un “lead magnet” pentru oamenii care pot să doneze.

Am folosit un tone of voice empowering, orientat spre acțiune și impact - am evitat zona dramatică, fiind un subiect sensibil pentru mulți dintre noi.

Avem un kit al companiei donatoare și donatorului, care cuprinde bannere, photo frame-uri etc., tocmai pentru a maximiza momentul și extinde acoperirea digitală pe care o avem.

Suntem foarte bine indexati SEO, fiind afisați pe prima pagină la căutări precum “donare sange”, “donare sange Romania”, “sange romania” (excluzand cautari în directă dependență cu brandingul proiectului). Asta păstrează site-ul ca principală sursă a contactelor noi din organizații.

Cât despre asset-urile folosite, în trecut am apelat la apariții în emisiuni radio, podcasturi, social media etc., însă în ultimii 3 ani ne-am bazat exclusiv pe social media și puterea comunității de a disemina informația. Surprinzător și îmbucurător, am atins aproape aceleași rezultate și organic - when there’s a will, there’s a way :)

La finalul lui 2023, am început să “coacem” un video al proiectului, ca extra asset, mai dinamic, în întreaga promovare și pe care ne propunem să-l folosim pe diverse canale și medii. Nu este finalizat momentan, însă veți fi printre primii care îl vor vedea - vi-l trimitem noi!


| Rezultatele campaniei
    Ultimii 3 ani au fost foarte buni pentru #cei1024, cu multe parteneriate noi care ne-au permis sa extindem campania la nivel national, iar indiferent de contextul pandemic încă prezent în 2021, rezultatele arata astfel: au donat aprox. 2350 de oameni, echivalentul a peste 940l de sange si a aproape 7000 de vieti salvate.

Din punct de vedere awareness, considerăm că am depășit 300.000 touchpointuri cu persoane "unice".


| Parteneri
    Parteneri medicali: CTS Bucureşti, CTS al MApN, CRTS Iași, CRTS Timișoara, CRTS Cluj, CRTS Constanța, CTS Brașov, CTS Dolj, CTS Caraș-Severin, CTS Arad, CTS Covasna, CTS Bistrița Năsăud, CTS Râmnicu Vâlcea, CTS Mureș, CTS Mehedinți, CTS Târgu Jiu, CTS Vrancea, CTS Harghita, CTS Sălaj.

Din punct de vedere al companiilor partenere, considerăm partener orice companie care a realizat cel puțin o campanie de donare de sânge la birou, campanie sub umbrela #cei1024. În ultimii 8 ani, printre aceste companii se numără UniCredit Bank, Zitec, Lenovo, UiPath, Auchan România, Microsoft, Orange România, Chimpex, G2 Travel, Lagardere Travel Retail, Ipsos & IIS RO, People Power, DB Schenker GBS, Stefanini, Decathlon Timișoara, Libra Internet Bank, ALTEN Romania, Endava, KRUK Romania, Honeywell, Garanti Bank, Allianz Tiriac, IBM Romania, Flanco, Adobe, Bitdefender, Sheraton Bucharest Hotel, Brico Depot

În ultimii 3 ani, parteneri aproape de noi au fost Lenovo, Brico Depot, Hyperfy, MagnaPharm, DEUTSCHE TELEKOM SERVICES EUROPE ROMANIA, Kruk, Roland Berger, Camusat.



| Despre organizator
    Zitec este un partener de software engineering ales de companii globale pentru proiecte complexe de transformare digitală, reducând timpul de ramp-up pentru dezvoltarea, producția și comercializarea produselor digitale personalizate în e-commerce, platforme SaaS, aplicații mobile, embedded fintech, arhitectură cloud și microservicii.

| Website proiect
    https://cei1024.ro/



Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes