close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Proiectul umanitar international "Save a Heart"



| Organizator:
    Asociatia Salveaza o inima
| Categorie:
    Proiecte si campanii de Responsabilitate Sociala
| Problema de fond
    In urma colaborarii stranse pe care a avut-o Asociatia "Salveaza o inima" cu cele mai importante spitale la nivel national si international, au fost identificate cazurile de copii cu malformatii grave. Acesti copii au fost inclusi in proiectul umanitar international "Save a Heart" si au fost derulate campanii umanitare online, in urma carora au fost acoperite costurile interventiilor chirurgicale, ale tratamentelor de recuperare si costurile transportului si cazarilor.

| Scopul proiectului
    - mobilizarea oamenilor din Romania si din strainatate sa se implice in proiectul nostru umanitar
- salvarea a 50 de copii cu malformatii grave
- strangerea unui fond de 500.000 de euro care va fi directionat pentru salvarea copiilor cu malformatii grave din Romania
- cresterea vizibilitatii si interactiunilor in mass-media si in social media


Proiectul umanitar international "Save a Heart" Proiectul umanitar international "Save a Heart" Proiectul umanitar international "Save a Heart"

| Aria geografica
    internationala

| Rezumat
    Asociaţia “Salvează o inimă” si Plus Communication, în parteneriat cu cele mai importante clinici la nivel național și internaţional, anunţă succesul proiectului umanitar international “Save a Heart”, prin intermediul căruia au fost salvaţi, în anul 2015, peste 50 de copii români cu malformaţii grave. La ineditul proiect, derulat exclusiv în mediul online, pe platforma de donaţii www.salveazaonima.ro, s-au alăturat peste 50.000 de persoane şi companii româneşti şi internaţionale, înregistrându-se donaţii de peste 500.000 de Euro. Astfel, platforma www.salveazaoinima.ro a devenit cea mai mare platforma de donatii online din Romania.

| Date beneficiari
    peste 50 de copii cu malformatii grave

| Date beneficiari
    familiile copiilor, spitalele, societatea

| Activitati
    Agentia de relatii publice Plus Communication a elaborat si implementat un plan de comunicare pe mai multe canale, astfel:
- campanii de presa - peste 2000 de aparitii mass-media
- campanii Social Media - Pagina de Facebook a Asociatiei a inregistrat, la sfarsitul anului 2015, aproximativ 50.000 de fani. Impactul total al activitatilor social media a fost, in medie, de 207.847 de vizualizari, iar apogeul a fost atins in ziua de 30 august 2015, cand 42.175 de persoane au vizualizat activitatea. Din perspectiva feedback-ului, situatia este urmatoarea: media like-urilor este de 5.121, media comentariilor – 99 si media share-urilor – 4.286. Apogeul a fost atins in data de 30 august 2015, cand s-au inregistrat 19.033 de reactii.
- promovarea platformei de donatii onlinea Asociatiei „Salveaza o inima”. S-au inregistrat 325.385 vizitatori unici (cu 572,35% mai multi decat in 2014, cand s-au inregistrat 48.395), 458.692 sesiuni (cu 667,92% mai multe decat in 2014, cand s-au inregistrat 59.732), 787.031 afisari de pagina (cu 705,32% mai multe decat in 2014, cand s-au inregistrat 97.729). In 2015, s-au intors pe website 29,2% dintre vizitatori, iar in 2014 doar 18,9%.

Raportul complet de activitate, aici - http://pluscommunication.eu/studiu-de-caz-nr-6-asociatia-salveaza-o-inima-01-01-2015-01-01-2016/


| Rezultatele proiectului
     In 2015, s-au donat – pe platforma, din campaniile de SMS si din sponsorizarile firmelor – 437.502 Euro, media lunara a fost de 36.459 Euro, iar apogeul a fost atins in luna decembrie 2015, cand au fost donati 103.471 de Euro. Din perspectiva conversiei (suma donatie per vizitator), media a fost de 1,26 Euro per vizitator. S-au inregistrat 49.035 de donatii, in medie – 4.086 de donatii pe luna, iar suma medie per donatie a fost de 14,21 de Euro. Rata de conversie donatie/vizitator a fost, in medie de 15,65%, ceea ce inseamna ca peste 15 vizitatori din 100 au donat.
Ca urmare a fondurilor stranse, peste 50 de copii cu malformatii grave au fost salvati.

Rezultatele - http://pluscommunication.eu/studiu-de-caz-nr-6-asociatia-salveaza-o-inima-01-01-2015-01-01-2016/


| Argument
    -

| Bugetul
    2200000

| Parteneri
    Fundatia Trafigura, Plus Communication, Spitalul Monza din Bucuresti, Clinica Acibadem Turcia, Medicana Turcia, ARES, Intermedicas

| Website proiect
    http://www.salveazaoinima.ro





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes