Mirela Nemțanu are o experientă de aproape 20 de ani în domeniul multinaționalelor și organizațiilor private mari (L’Oreal România, RTC Holding și TNT Express).

Din 2003 se dedică activ și voluntar susținerii proiectelor de CSR ale companiilor din care a făcut parte sau ale organizațiilor partenere.

Din 2016 este CEO al HOSPICE Casa Speranței, cea mai mare fundație din România care oferă servicii de îngrijire paliativă pentru pacienți ce suferă de boli incurabile, servicii acordate gratuit și necondiționat copiilor și adulților care se luptă cu aceste afecțiuni, cu prognostic limitat de viață.

De asemenea, HOSPICE Casa Speranței dezvoltă îngrijirea paliativă la nivel național și internațional prin informare, prin programe educaționale dedicate profesioniștilor, pacienților și comunității și prin îmbunătățirea legislației în materie.

*** 
Campania de comunicare pentru cea de-a XVI-a ediție a Galei Societății Civile, „Reginele Neștiute ale Societății Civile”, se desfășoară în perioada 16 mai – 30 iunie 2018 și stă sub semnul Centenarului Marii Uniri. 

Sub sloganul „Reginele Neștiute ale Societății Civile”, în campania de comunicare sunt celebrate o serie de personalități feminine de astăzi, care continuă să creadă în principiile Reginei Maria prin munca lor în cadrul ONG-urilor și fundațiilor caritabile. 

Nouă personalități feminine, reprezentante ale sectorului asociativ, sunt anul acesta imaginea campaniei Galei Societății Civile: Simona Voicescu – Asociația Necuvinte, Daniela Buzducea – Fundația World Vision România, Marina Dragu - Grupul de Inițiativă „Lacul Tei”, Cristina Grigore - Fundația Părinți din România, Ștefania Popp – Junior Achievement Romania, Silvia Asandi – Fundația Romanian Angel Appeal, Mirela Nemțanu – Fundația Hospice Casa Speranței, Cristina Buja – Fundația Principesa Margareta a României și Raluca Tănase – Asociația de Medicină pentru Sănătate Publică.

Campanie realizată de: Gavrilă & Asociații
Foto credit: Alex Gâlmeanu