Dăescu Borţun Olteanu a semnat și în acest an comunicarea pentru Ideo Ideis, festival de teatru tânăr ce se desfășoară anual la Alexandria.
Pentru cea de-a XI-a ediție, Dăescu Borţun Olteanu a dezvoltat și implementat campania “Facem și noi niște empatie?”, care și-a propus promovarea brandului Ideo Ideis, creșterea notorietății festivalului și extinderea comunităţilor construite în jurul lui.
Acțiunile din campanie au fost traduceri și interpretări ale conceptului de ”empatie”, tema din acest an a festivalului. Un bun exemplu este “dosarul de empatie”, realizat împreună cu Dilema Veche.
Spoturile Facem şi noi nişte empatie?, regizate de Bogdan Theodor Olteanu, si-au propus o provocare dublă: aceea de ilustra tensiunea din întâlnirea între un personaj empatic și unul complet lipsit de această însușire. În cele 3 spoturi ale campaniei joacă şase foşti participanţi ai Ideo Ideis, care au ales actoria: Voicu Aaniţei, Vlad Galer, Ana Maria Guran, Carol Ionescu, Silvana Mihai şi Paul Nistor.
“Lucrăm de mulți ani pentru Ideo Ideis și pentru mulți dintre noi (actuali sau foști colegi) festivalul a fost și este partea cea mai frumoasă din an. E atât de multă energie și generozitate acolo încât ne simțim privilegiați că suntem împreună an de an. Specificul acestui an, empatia, este un brief complicat, pentru că vorbim despre un lucru greu de definit. Dar a fost interesant că am putut să lucrăm într-o paradigmă în care mai degrabă făceam cercetare asupra subiectului decât să oferim soluții definitive. Și că dincolo de rezultatele obișnuite (articole, impresii, număr de oameni) ne-am ales cu o înțelegere mai profundă a subiectului.” a declarat Bogdan Theodor Olteanu, partener Dăescu Borţun Olteanu.
“Colaborarea cu Dăescu Bortun Olteanu a însemnat că am "pus" empatia în cele mai bune mâini, communication wise. Ne-am dorit foarte mult să abordăm acest subiect care ne preocupa teribil și nu exista nicio solutie mai bună decât să facem asta împreună cu oamenii care ne-au fost alături de la prima ediție. Mai mult decât atât, colaborarea cu DBO a însemnat un plus simțitor de siguranță atât în privința felului în care ne prezentăm lumii, cât și în privința modalităților variate de sondare a empatiei și a adâncimilor acestui cuvânt. Aaa, am zis cât de tare ne-am distrat făcând asta?” a declarat Alexandru Ion, co-președinte Ideo Ideis.
Echipa Dăescu Borţun Olteanu care a gestionat comunicarea pentru festivalul Ideo Ideis a fost alcătuită din:
Karin Budrugeac- PR Manager
Georgiana Petcu- PR Manager
Andra Petrescu – PR Executive
Bogdan Theodor Olteanu - Partener