Sub sloganul „Mai departe. Mai încrezători”, Grupul Digi | RCS & RDS anunță lansarea unei noi campanii prin care marchează finalul anului 2020, cu îndemnul de a privi cu optimism spre anul viitor: Mai departe. Mai încrezători! În 2021 #Conectați Nelimitat.

Anul 2020 a reunit o serie de temeri și incertitudini. Contextul pandemic a generat schimbări majore atât în mediul personal, cât și în sfera profesională sau cea a voluntariatului. În același timp, a scos la iveală și un aspect foarte important: doar adevăratele provocări ne fac mai puternici, ne determină să facem eforturi pentru a fi și mai buni și ne oferă doza de optimism necesară. Acestea sunt și constatările colegilor, ale clienților și partenerilor care au ales să împărtășească semenilor cum s-au raportat la evenimentele anului 2020 și cum se pregătesc să întâmpine 2021.
 
Astfel, la final de an, Grupul Digi dorește să mulțumească angajaților, clienților și partenerilor din societatea civilă (asociații, ONG-uri), pe care a putut conta în această perioadă puțin spus diferită și pe care, totodată, i-a sprijinit mai ales în momentele dificile ale acestui an.
 
Digi vă invită să distribuiți clipul campaniei, să spuneți care au fost greutățile întâmpinate în anul 2020, cum am reușit, împreună, să trecem peste acestea și să privim optimist spre anul care va veni: Mai departe. Mai încrezători!
 
***
Despre Digi | RCS & RDS
Grupul Digi este liderul segmentului de servicii de internet fix și pay-tv, după cotele de piață deținute în România, și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 8,4 milioane de gospodării în România și Ungaria, la finalul anului 2019.
 
În domeniul serviciilor mobile de voce și date, Digi a fost mereu un adept al pionieratului, implementând de timpuriu cele mai avansate tehnologii. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.