Pentru al 9-lea an consecutiv, ING Bank România derulează programul Adoptă un proiect, prin intermediul căruia își propune finanțeze proiecte ce sprijină comunități locale și persoane aflate în situații dificile, implicând angajații în promovarea și selecția câștigătorilor. Ediția 2021 a programului are în vedere finanțări ce cumulează 175.000 EUR și implicarea angajaților ING, susținători ai organizațiilor aplicante.
Programul se desfășoară conform următorului calendar: 
 
Perioada de înscrieri:  21 septembrie – 15 octombrie 2021
• Etapa de pre-selecție a proiectelor: 18-21 octombrie 2021
• Interviuri (Etapa de jurizare/evaluare a proiectelor semi-finaliste):  22 octombrie - 29 octombrie 2021
• Anunțarea proiectelor calificate în etapa urmatoare : 1-3 noiembrie  2021 
• Perioada de votare a proiectelor: 4-12 noiembrie 2021
• Anunțarea caștigătorilor: 17 noiembrie 2021
• Contractarea caștigătorilor: 17 noiembrie- 3 decembrie 2021
• Implementarea proiectelor: minim 6 luni, maxim un an, în perioada decembrie 2021- decembrie 2022
 
Mai multe detalii despre competiție, organizațiile eligibile și documente necesare înscrierii proiectelor sunt disponibile pe ing.ro.
 
Programul Adoptă un Proiect a fost inițiat de ING Bank în 2013 și își propune atât sprijinirea organizațiilor non-profit, cât și implicarea angajaților în cauze sociale. În cei opt ani ai programului, ING Bank a susținut 57 de proiecte, cu finanțare totală de peste 1,2 milioane de euro, exclusiv în baza votului echipei ING. 

***
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,8 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări. 
 
Înființată în 1994, ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.
 
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.