close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Sanatatea inseamna frumusete. Primeste-o si da-o mai departe



| Organizator:
    Fundatia Inovatii Sociale Regina Maria
| Categorie:
    Campanii de comunicare pe teme sociale
| Problema de fond
    Campania a luat fiinta din dorinta de sprijini cat mai multe femei cu venituri mici, aflate în situații dificile din punct de vedere financiar, sa se prezinte la medic si sa beneficieze de servicii de preventie si monitorizare ale diferitelor afectiuni. Comunicarea campaniei a fost centrata pe ideea ca toate femeile, indiferent de condiția socială, ar trebui să aibă dreptul să acceseze servicii medicale de bază. De asemenea, atat Yves Rocher, cat si Fundatia Inovatii Sociale Regina Maria au comunicat faptul ca prin aceasta campanie sustin sanatatea femeilor din ambele categorii sociale, oferind femeilor cu posibilitati financiare posibilitatea sa se trateze medical, in acelasi timp ajutand la randul lor femeile vulnerabile, fara venituri sau cu venituri mici, prin alegerea serviciilor medicale la Clinica Sala Palatului.

| Scopul campaniei
    Obiectivele au fost atragerea atentiei asupra femeilor vulnerabile, fara puterea financiara de a beneficia de servicii medicale de baza sau de preventie si a nevoii de sustinere a acestora. Comunicarea a vizat doua categorii de femei: cele vulnerabile care au aflat ca pot avea acces la servicii medicale la preturi mici si foarte mici, dar si cele care puteau plati un serviciu medical la Clinica Sala Palatului, cu venituri medii si peste medie, preocupate de sanatatea lor si deschise sa faca si acte de caritate, adica sa sustina prin serviciile medicale platite de ele si alti pacienti nevoiasi.

Sanatatea inseamna frumusete. Primeste-o si da-o mai departe Sanatatea inseamna frumusete. Primeste-o si da-o mai departe Sanatatea inseamna frumusete. Primeste-o si da-o mai departe

| Client campanie
    Compania Yves Rocher

| Autor campanie
    Fundatia Inovatii Sociale Regina Maria

| Acoperire campanie
    Bucuresti

| Date beneficiari
    

| Descriere campanie
    Am identificat dificultatea femeilor cu venituri mici si foarte mici sa acceseze servicii medicale chiar si la preturi subventionate in cadrul Clinicii Sala Palatului, in special servicii de preventie medicala. OBIECTIVUL PROIECTULUI: Susținerea accesului la sănătate al femeilor cu venituri mici și aflate în situații dificile financiar. In perioada 24 Iulie-24 Octombrie, în cadrul Policlinicii Sala Palatului a Fundației Inovații Sociale Regina Maria femeile care au plătit integral serviciile medicale de care au beneficiat de produse Yves Rocher si au sustinut prin gestul lor femeile cu venituri foarte mici, sumele strânse fiind folosite pentru o parte din tratamentul acestora. Au fost concepute 9 tipuri diferite de pachete de servicii medicale și 3 categorii cu produse Yves Roches care erau oferite femeilor care au beneficiat de serviciile medicale contra cost diferte in functie de tipul de pachete pe care le-au accesat. Exemple de pachete: pachet analize medicale screening, pachet medicina interna (consult +ecografie), pachet cardiologie, pachet ginecologie. Au beneficiat de campanie un numar de aproximativ 360 de persoane care astfel au putut sa mearga la medic.

| Date beneficiari direcţi
    Beneficiari directi: 363 femeile cu venituri foarte mici care beneficiaza indirect prin plata unei parti a tratamentului lor.
Benficiari indirecti: 160 femei care au accesat servicii medicale contra cost si au primit 160 de pachete cadou de la Yves Rocher.


| Strategia și implementarea campaniei
    Pentru a atinge obiectivele, campania s-a desfasurat in mod integrat, dupa cum urmeaza: in clinica si online. 1. In Clinica Sala Palatului au fost afisate display-uri pe fatada clinicii si la receptie care anuntau campania si mecanismul de desfasurare a acesteia. A fost realizat si un display cu produse Yves Rocher pe receptie care sa atraga atentia tuturor pacientelor care se prezentau in clinica, acestea find informate despre campanie si de catre personalul clinicii. 2. Online: au fost create pagini dedicate campaniei pe 3 site-uri: Yves Rocher, Fundatia Inovatii Sociale Regina Maria si Clinica Sala Palatului unde au fost expuse mecanismul de desfasurare si cele 9 pachete de servicii medicale si cele 3 cadouri Yves Roches care erau oferite femeilor ce beneficiau de serviciile medicale contra cost, in functie de tipul de pachete pe care le-au accesat. In plus, s-a desfasurat si campanie incrucisata de ad-uri pe Facebook si Instagram, pe paginile Yves Rocher si Clinica Sala Palatului, unde au fost promovate atat informatii generale despre campanie, cat si pachetele individuale de servicii medicale cu audienta targetata pe specialitatile medicale, care au cumulat peste 800.000 de impresii si peste 4000 de click-uri. Au fost trimise si un Comunicat de Presa si 3 newslettere catre baza de date de femei ale fundatiei clinicii si Yves Rocher. Comunicarea a fost realizata si in mod organic pe toate conturile de Social Media ale celor 3 entitati implicate, prin postari frecvente ale pachetelor de servicii medicale, video general de campanie, precum si postari cu nivelul de impact social al campaniei.

| Impactul campaniei
    Impactul campaniei pe mediile de comunicare prezentate anterior a cumulat 800.000 de impresii si peste 4000 de click-uri pe ad-urile setate, newsletterele fundatiei au fost trimise catre 20.000 de femei si alte sute de paciente vechi au aflat in clinica de aceasta campanie.

La nivel de beneficiari, campania a avut urmatoarele rezultate:

1) 363 femeile cu venituri foarte mici au beneficiat indirect prin plata unei parti a tratamentului lor.
2) 160 femei au accesat servicii medicale contra cost si au primit 160 de pachete cadou de la Yves Rocher.

Impactul campaniei s-a regasit in femeile care beneficiind indirect de servicii medicale au capatat disciplina de a merge la medic, prevenind potentiale boli in viitor. Iar impactul asupra femeilor care au platit facand o fapta buna nu poate fi decat pozitiv aceasta fiind impulsionate astfel sa faca si alte fapte bune in viitor.



| Buget
    5.000 - 10.000 Euro

| Partenerii campaniei
    

| Website campanie
    





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes

-->