close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Laboratorul Civic



| Organizator:
    Asociația pentru Mobilitate Socială și Educație Democratică
| Categorie:
    Premiul Special Organizația NEW ENTRY
| Problema de fond
    Punctele de pornire au fost lipsa informării referitoare la sănătatea mintală din comunitatea turneană şi lipsa formării competenţelor digitale de editare foto-video în rândul tinerilor din comunitate. Aceste nevoi afectează membrii comunităţii prin faptul că pe de o parte, aceştia nu cunosc impactul comportamentelor care provoacă probleme mintale asupra dezvoltării unui tânăr, iar pe de altă parte lipsa competenţelor digitale limitează angajarea acestora în momentul în care doresc a se integra pe piaţa muncii. Problemele au fost identificare în urma unui studiu intern realizat de organizaţia noastră, intrând în contact cu mai mulţi tineri din comunitate.

| Scopul proiectului
    Scopul proiectului este de a crea o schimbare sustenabila in societate pornind de la tineri care atrag atentia asupra comportamentelor toxice care afecteaza sanatatea mintala.
Obiective:
1. Mentorarea celor 30 de tineri participanti pentru a isi dezvolta competente digitale si de marketing.
2. Realizarea a 10 video-uri de interes public privind protejarea sanatatii mintale.
3. 30 de tineri isi vor forma competentele digitale si de marketing in realizarea si promovarea materialelor video.
4. Campania online urmareste a strange 50.000 de vizualizari pentru toate materialele video realizate.


Laboratorul Civic Laboratorul Civic Laboratorul Civic

| Aria geografica
    Turda

| Rezumat
    Proiectul Laboratorul Civic porneşte de la două nevoi majore existente la nivelul comunităţii turdene anume lipsa unei educaţii privind sănătatea mintală precum şi lipsa formării unor competenţe digitale în rândul tinerilor turdeni. Astfel că prin intermediul acestui proiect ne-am propus ca 30 de tineri elevi de liceu din Turda să participe la o sesiune de informare privind sănătatea mintală precum şi aspecte privind editare foto-video şi coordonarea unei campanii online. De asemenea, ne-am propus ca participanţii să realizeze 10 materiale video care să constituie baza unei campanii de informare publică privind importanţa sănătății mintale. Astfel că participanţilor li s-a pus la dispoziţie un studio format din aparatură de filmat unde au realizat materialele video care mai apoi au fost distribuite pe Facebook. Echipa care a reuşit să strângă numărul cel mai mare de vizualizări a fost premiată la finalul proiectului. Astfel că pornind de la activităţile de informare prin care au trecut participanţii, precum şi cu ajutorul aparaturii de filmat din cadrul studioului, participanţii au reuşit să strângă aproximativ 370.000 de vizualizări de pe canalele de social media şi să genereze un impact real în comunitatea turdeană privind menţinerea sănătăţii mintale în rândul populaţiei. Prin intermediul campaniei membrii comunităţii au fost informaţi despre efectul nociv al violenţei, al bullying-ului, anxietăţii, public shaming-ului şi multe altele şi au fost informaţi privitor la importanţa diminuării unor astfel de comportamente pentru a asigura o dezvoltare mai armonioasă şi echilibrată în rândul tinerilor din comunitate.

| Date beneficiari direcţi
    30 de tineri elevi de liceu din Turda cu vârsta cuprinsă între 15-20 ani, fără experienţă în a edita foto-video.

| Date beneficiari
    Aproximativ 370.000 de persoane aparținând grupului social al participanților și reach în mediul online.

| Activitati
    Generare interes: Selectarea participanţilor a avut loc online, în urma unei campanii în cadrul căreia s-a prezentat scopul proiectului şi activităţile care vor avea loc. Înscrierea s-a bazat pe un formular online şi au avut prioritate tinerii elevi de liceu din Turda care nu au formate competenţe digitale de editare foto-video.
Sesiune de informare: Cei 30 de participanţi au participat la ateliere de lucru privind sănătatea mintală şi comportamentele care duc la formarea afecţiunilor mintale în comunitatea noastră, precum şi la activităţi care au pregătit participanţii în a edita foto-video şi a fi capabili să realizeze materiale video calitative care să stea la baza unei campanii de informare ulterioare.
Campania de informare: A constat în distribuirea pe reţelele de social media, în special pe Facebook a materialelor video create de participanţi cu scopul de a informa publicul referitor la impactul pe care îl au activităţile acestora asupra dezvoltării tinerilor, accentul punându-se asupra dezvoltării mintale a acestora.


| Rezultatele proiectului
    

| Bugetul
    4727

| Parteneri
    Proiectul nu a avut niciun fel de parteneri implicați.

| Website proiect
    





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes

-->