close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



O Sală de Clasă ca Acasă



| Organizator:
    Graffiti PR
| Categorie:
    Campanii de comunicare pe teme sociale
| Problema de fond
    
În ultimii ani, sistemul de educație din România a cunoscut un declin accelerat. Având la bază lipsa finanțării, infrastructura subdezvoltată și lipsa adaptabilității la nevoile noilor generații de elevi, cifrele prezintă imaginea unui sistem disfuncțional: 28% dintre copiii români nu se înscriu la școală. Mai mult, unul din cinci copii renunță la școală încă din primii ani. (Comisia Europeană, 2019) Același raport european arată că bugetul alocat sistemului educațional este sub 6%. Fără resurse pentru modernizare, școlile au devenit tot mai învechite, odată cu trecerea anilor. Iar fără școli moderne, motivația copiilor și a părinților a atins un nou minim.


| Scopul campaniei
    
Scopul proiectului este de a îmbunătăți viața și accesul la educație de calitate în comunitățile locale, transformând sălile de clasă în spații sigure, prietenoase, care să motiveze părinții și să îi ajute pe cei mici să revină la școală cu drag, zi de zi. Mai mult, campania își propune să aducă un plus de claritate asupra nevoilor sistemului de educație din România.


O Sală de Clasă ca Acasă O Sală de Clasă ca Acasă O Sală de Clasă ca Acasă

| Client campanie
    P&G

| Autor campanie
    Graffiti PR

| Acoperire campanie
    național la nivel de comunicare; școala selectată în program anul trecut - Târgoviște.

| Date beneficiari
    

| Descriere campanie
    
An de an, P&G, cu ajutorul ONG-urilor partenere, a transformat sălile de clasă din zone dezavantajate în spații sigure, prietenoase, care să îi motiveze pe parinți și să îi ajute pe copii să revină la școală cu drag, zi de zi. În 2020, P&G a transformat sala de clasă din Școala Radu cel Mare din Tirgoviște.


| Date beneficiari direcţi
    
Beneficiari direcți ai proiectului: elevii clasei pregătitoare renovată în cadrul proiectului.


| Strategia și implementarea campaniei
    
Idee creativă: O sală de clasă ca acasă - un program care este menit să ofere confort și căldură claselor învechite, cu ajutorul unor designeri cunoscuți, pentru a-i ajuta pe copii să se întoarcă la școală cu drag, zi de zi.

Pasul 1: Parteneriatul cu ONG-ul Act for Tomorrow, prin care am identificat scoala care urma sa gazduiasca editia din anul 2020 a initiativei – Scoala Generala Radu cel Mare din Targoviste. Pasul 2: Adela Parvu s-a alaturat proiectului in 2020, creionand schita pentru renovarea salii de clasa si transfomarea ei intr-un univers al povestilor si al invatarii prin joaca, care sa ii motiveze pe copii si sa ii ajute sa vina cu drag la scoala. Pasul 3: Castigarea sustinerii celor mai populari si relevanti influenceri din zona de lifestyle si parenting. Pasul 4: Inaugurarea noii sali de clasa si dezvaluirea ei cu ajutorul media & influencers.


| Impactul campaniei
    
100% reacții pozitive față de cauză și P&G
Creșterea semnificativă a numărului de înscrieri pentru clasa pregătitoare.


| Buget
    

| Partenerii campaniei
    

| Website campanie
    





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes

-->