Participanti & Proiecte
Telverde pentru sprijin psihologic și suport social
|
Organizator: Proacta EDU |
|
Categorie: Premiul Special Organizația NEW ENTRY |
Proiectul a luat nastere odata cu instalarea starii de urgenta in Romania, in contextul pandemiei 2020.
| Scopul proiectului
Oferirea unei linii de suport psihologic si sprijin social intr-un mod rapid, eficient si accesibil oricarei persoane din tara.
| Aria geografica
Nationala
| Rezumat
In perioada starii de urgenta Asociatia Proacta EDU in parteneriat cu DSU si Digi Romania a operationalizat peste 11.000 de minute si peste 1300 de apeluri venite de la populatie pentru sprijin psihoogic si suport social.
| Date beneficiari direcţi
Persoane cu atac de panica, anxietate crescuta, oameni singuri - 1300
| Activitati
-Linia a fost disponibila de luni pana duminica in intervalul 8.00-24.00 si a fost organizata sub forma de centru la care au fost prezenti 6 operatori / tura x 4 ture ( minim 2 psihologi / tura ) si inca 10 psihoterapeuti care au oferit suport online.
-Ca numar de accesari a fost al treilea telefon cunoscut in starea de urgenta dupa 112 si Telverde pentru informatii Covid 19 cu care am colaborat prin directionarea beneficiarilor reciproc in functie de context.
| Rezultatele proiectului
| Bugetul
73500
| Parteneri
Departamentul pentru Situatii de Urgenta ( DSU) , Digi Romania
| Website proiect