close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Telverde pentru sprijin psihologic și suport social



| Organizator:
    Proacta EDU
| Categorie:
    Premiul Special Organizația NEW ENTRY
| Problema de fond
    Proiectul a luat nastere odata cu instalarea starii de urgenta in Romania, in contextul pandemiei 2020.

| Scopul proiectului
    Oferirea unei linii de suport psihologic si sprijin social intr-un mod rapid, eficient si accesibil oricarei persoane din tara.

Telverde pentru sprijin psihologic și suport social Telverde pentru sprijin psihologic și suport social Telverde pentru sprijin psihologic și suport social

| Aria geografica
    Nationala

| Rezumat
    In perioada starii de urgenta Asociatia Proacta EDU in parteneriat cu DSU si Digi Romania a operationalizat peste 11.000 de minute si peste 1300 de apeluri venite de la populatie pentru sprijin psihoogic si suport social.

| Date beneficiari direcţi
    Persoane cu atac de panica, anxietate crescuta, oameni singuri - 1300

| Date beneficiari
     serviciul de ambulanta prin preluarea cazurilor de atac de panica, profesionisti si ong-uri sau alte institutii

| Activitati
    -Linia a fost disponibila de luni pana duminica in intervalul 8.00-24.00 si a fost organizata sub forma de centru la care au fost prezenti 6 operatori / tura x 4 ture ( minim 2 psihologi / tura ) si inca 10 psihoterapeuti care au oferit suport online.
-Ca numar de accesari a fost al treilea telefon cunoscut in starea de urgenta dupa 112 si Telverde pentru informatii Covid 19 cu care am colaborat prin directionarea beneficiarilor reciproc in functie de context.


| Rezultatele proiectului
    

| Bugetul
    73500

| Parteneri
    Departamentul pentru Situatii de Urgenta ( DSU) , Digi Romania

| Website proiect
    





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes

-->