close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Tinerii în Arenă



| Organizator:
    Romanian Business Leaders
| Categorie:
    Dezvoltare economică și socială
| Problema de fond
    Într-un studiu propriu, desfășurat în anul 2020 de către echipa Insights PulseZ (formular care surprinde: comportamentul, motivațiile, interesele și preferințele tinerilor) a reieșit faptul că 2/3 tineri la nivel național au apetit pentru antreprenoriat, iar 1/2 tineri își dorește să fie antreprenor sau manager. Acest lucru a conturat necesitatea implementării unui eveniment care să satisfacă nevoile tinerilor și am venit în sprijinul celor interesați și motivați să își dezvolte o afacere în viitor, prin prezentarea aspectelor cu privire la ce înseamnă să fii antreprenor în România. Mai mult, proiectul a facilitat accesul la mentorate și la informații legate de cum pot să obțină o investiție, nevoie identificată pe baza aceluiași studiu unde 1/4 tineri este dispus să deschidă o afacere dacă găsește resurse financiare.

| Scopul proiectului
    Scopul proiectului "Tinerii în Arenă” a fost de a populariza și ajuta tinerii din România interesați de antreprenoriat, care au motivație și acționează pentru a crea planuri de business și de a le da viață încă din perioada de liceu/facultate, prin punerea acestora în contact cu oameni-cheie din mediul antreprenorial. Obiectivele: cooptarea unui număr de 5 antreprenori, dezvoltarea abilităților antreprenoriale în rândul a 1000 de tineri, crearea de punți de comunicare între tineri și antreprenori, facilitarea accesului tinerilor la mentorat/ghidaj în conturarea unui proiect antreprenorial.


Tinerii în Arenă Tinerii în Arenă Tinerii în Arenă

| Aria geografica
    Proiectul se desfășoară la nivel național.

| Rezumat
    Proiectul "Tinerii în Arenă” ediția I este un eveniment de business care aduce împreună energia antreprenorială a tinerilor din România cu poveștile de succes ale unor mari investitori. În prim plan este adusă viața de antreprenor, cu toate provocările sale, alături de sfaturi concrete. Nevoile identificate gravitează în jurul realității în care 52% (anul 2020) dintre tineri au dorit să-și deschidă o afacere, 97% erau dispuși să muncească pentru ceea ce și-au propus, dar considerau (57%) că școala îi pregătește în mică măsură pentru acest domeniu, sistemul neavând exemplul practic. Obiectivele proiectului au fost: transformarea evenimentului în cel mai reprezentativ eveniment de business adresat Generației Z unde să se formeze o punte de legătură între companii/antreprenori/tineri și tineri. Am dorit cooptarea unui număr de 1000 de participanți. Prima parte a proiectul s-a desfășurat sub forma unei conferințe unde tinerii au ascultat prelegerile antreprenorilor, iar ulterior, antreprenorii i-au ascultat pe tineri și au oferit sfaturi pentru ideile de business expuse și rezolvări pentru problemele pe care tinerii le-au identificat. În urma proiectului, au fost înregistrați 1828 de participanți, iar 20.000 de persoane au urmărit evenimentul. Pentru 97% dintre persoane, evenimentul a depășit așteptările, 74% dintre tineri au fost doritori să își prezinte ideea în schimbul sprijinului (mentorat, ghidaj, conexiuni, susținere financiară), iar 54,5% și-au prezentat ideea de afacere. Un număr de 105 de tineri s-au înscris în mentoratul individual post-eveniment, iar 2 persoane și-au pornit propria afacere. La capitolul impact media, s-au înregistrat peste 30 de apariții media.

| Date beneficiari direcţi
    Tineri cu vârsta cuprinsă între 15-35 ani care au terminat/ sunt în curs de derulare a unei forme de învățământ: liceal și/sau superior, mediu:rural și urban ;total: 1828 de beneficiari direcți;

| Date beneficiari
    Persoane care au urmărit evenimentul live sau înregistrat și care sunt interesați de domeniul antreprenoriatului (antreprenori, intraprenori, salariati etc.); total: 20.000 de beneficiari indirecți;

| Activitati
    Proiectul "Tinerii în Arenă” s-a desfășurat într-o singură zi, respectiv 24.11.2020, într-un interval de 2 ore, în mediul online (17:40-20:00). Platforma principală utilizată a fost Zoom, iar în cadrul canalelor sociale de Facebook și Youtube, evenimentul a fost vizionat live sau înregistrat. În prima parte a evenimentului s-a realizat prezentarea antreprenorilor în ordinea: Dragoș Petrescu, Daniela Mariscu, Dragoș Anastasiu, Cristian Onețiu, Cristina Bâtlan, Radu Constantin (invitat surpriză). Speakerii au răspuns la cele mai populare întrebări din formularele de înscriere completate de tineri, după cum urmează: "Ce este important pentru a fi un antreprenor de succes?”, ,,De ce sprijin au nevoie tinerii ca să înceapă o afacere?”. Antreprenorii au împărtășit secretele din domeniul antreprenoriatului, respectiv greșelile, mindset-ul antreprenorial, motto-ul după care se ghidează și care este abordarea corectă de la idee la implementarea unei afaceri. Participanții au avut la dispoziție o rubrică de întrebări și răspunsuri și diferite grupuri pe whatsapp destinate discuțiilor dintre participanți. Această primă parte a proiectului a avut o durată de 2 ore pentru participanți. În intervalul orar 19:30-20:00, 60 dintre cei 1828 de tineri participanți, care au completat formularul, au fost selectați pentru sesiunile private. În cadrul sesiunilor, participanții au dezbătut ideile de afacere împreună cu antreprenorii sau au aflat mai multe informații.

| Rezultatele proiectului
    În urma evenimentului "Tinerii în Arenă” ediția I, au fost înregistrați 1828 de participanți, iar 20.000 de persoane au urmărit evenimentul live sau înregistrat pe canalele sociale Facebook și YouTube. S-au colectat peste 3000 de întrebări de la participanți, iar 97% dintre tineri au declarat că evenimentul a îndeplinit/depășit așteptările personale în raport cu scopul proiectului. Tinerii (54,5%) și-au prezentat ideea de afacere, iar 74% au dorit să își prezinte ideea pentru a primi sprijin (în ordinea priorităților: mentorat, ghidaj, conexiuni, susținere financiară/investiții). Un număr de 105 tineri s-au înscris în cadrul mentoratului 1-2-1, iar 67 de persoane au aderat în cadrul comunităților locale Vreau Să Fiu Antreprenor. În ceea ce privește impactul în cadrul media, s-au înregistrat peste 30 de apariții media. Dintre participanți, două persoane ne-au împărtășit că și-au pornit propria afacere, iar alții au participat cu ideile de business în cadrul evenimentelor din domeniu (ex: Imperiul Leilor). Au fost 148.242 minute de conținut consumate în timpul evenimentului (intervalul 18:00-19:40). Evenimentul a inspirat participanții să se înscrie în cadrul comunităților naționale VSFA, să participe la metoratele organizate ulterior și să fie ambasadori pentru proiectele noastre.

| Bugetul
    14781

| Parteneri
    Parteneri: BT Club – Clubul Intreprinzatorului Roman, Banca Transilvania, Green Village 4* Resort, Chilli Ideas, Good Bureau, Enterprise Rent-A-Car, Editura Publica- Publica aduce idei și FAN Courier.

| Website proiect
    https://vsfa.ro/tinerii-in-arena/





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes

-->