close

Aboneaza-te

Scrie numele si adresa ta de email mai jos iar noi iti vom trimite mail de cate ori avem noutati pentru tine.




 

Participanti & Proiecte



Antreprenoria Social



| Organizator:
    Antreprenoria - Fundația Romanian Business Leaders
| Categorie:
    Dezvoltare economica si sociala
| Problema de fond
    Am plecat de la observatia ca veniturile intreprinderilor sociale sunt compuse in mare masura din grant-uri si intr-o mica masura din venituri economice.
Astfel, ne-am propus sa reducem dependenta intreprinderilor sociale de granturi si sa le sprijinim in cresterea veniturilor financiare.

Contextul este ca Antreprenoria este un proiect care sprijina antreprenorii in faza de scalling-up. Din 2013 am format o comunitate de aproape o mie de antreprenori si intraprenori care pot fi mentor si sprijin pentru antreprenorii sociali.

Avand experienta in programe de mentorat personalizate am creat un program dedicat antreprenorilor sociali (Mentoria Social) la care am adaugat elemente de sprijin personalizat creand astfel Antreprenoria Social.


| Scopul proiectului
    Ne-am dorit sa urmam proverbul "invata-l sa pescuiasca nu-i oferi peste zi de zi".
Si sa sprijinim antreprenorii sociali sa:
- constientizeze nevoia de a-si dezvolta vanzarile
- construiasca un social business model sustenabil si potential scalabil
- implementeze proiecte pilot de crestere a veniturilor comerciale


Antreprenoria Social Antreprenoria Social Antreprenoria Social

| Aria geografica
    Bucuresti

| Rezumat
    Am plecat de la observatia ca veniturile intreprinderilor sociale sunt compuse in mare masura din grant-uri si intr-o mica masura din venituri economice.
Astfel, ne-am propus sa reducem dependenta intreprinderilor sociale de granturi si sa le sprijinim in cresterea veniturilor financiare.

Facem acest lucru si aducem impreuna mintea de business cu sufletul social. In felul acesta le acceleram drumul antreprenorilor sociali spre un model de business sustenabil si potential scalabil.

Am selectat 10 businessuri sociale care au lucrat timp de 12 luni cu un mentor antreprenor/intraprenor. Acestea au participa la 4 social mentee coffee si 4 sesiuni de follow-up anual,la 4 networking cocktails acolo unde si-au promovat produsele si 2 sesiuni de brainstorming si inovare linii de venituri cu antreprenorii scale-up din Antreprenoria.

Rezultate:
Asociația Hercules a generat un nou format de eveniment pentru copii "Invata de la copii"
Asociatia Hercules a inceput constructia unei platforme de e-commerce cu sprijinul DNN Sharp (alumni Antreprenoria) pentru a vinde mai multe felicitari (de Pasti, Craciun)
online. Brutaria MamaPan a reusit sa isi formeze un Social Advisory Board avand in componenta pe Lucia Costea (SECOM), Eliza Rogalski (Rogalski PR), Radu Savopol (5ToGo) si a devenit furnizor constant la toate evenimentele Antreprenoria
Recicleta a inceput sa-si formuleze strategia de vanzari. Concordia si-a rafinat strategia de vanzari iar Hostelul si-a imbunatatit strategia financiara. Scufita Rosie a ajuns mai aproape de conturile corporate targetate. Taraba Virtuala si-a imbuntatit campaniile de marketing online. Asociatia The Social Incubator si-a definit mai clar misiunea si a implementat-o mai repede. Cafeneaua Sheida a crescut pe zona de produse aditionale.



| Date beneficiari
    10 antreprenori sociali

| Date beneficiari
     echipele organizatiilor sociale ( 100 persoane)

| Activitati
    Am conectat personalizat nevoile antreprenorilor sociali cu posibile solutii din comunitatea Antreprenoria.
Fiecare business social a avut un mentor dintre alumni Antreprenoria si/sau mentori din Mentoria.
Fiecare business social a participat la 4 social mentee coffee si 4 sesiuni de follow-ul anual.
Fiecare business social a participat la 4 networking cocktails impreuna cu comunitatea Antreprenoria.
La fiecare dintre aceste networking cocktails businessurile sociale si-au putut promova produsele.
Am organizat 2 sesiuni de brainstorming si inovare linii de venituri cu antreprenorii din Antreprenoria.
Am sprijinit businessurile sociale sa-si construiasca Advisory Boards
Ocazional am invitat antreprenorii sociali la ateliere de antreprenoriat pe teme de interes pentru ei.


| Rezultatele proiectului
    In urma brainstorming-ului cu absoventii atelierelor de antreprenoriat editia 11, Asociația Hercules a generat un nou format de eveniment pentru copii "Invata de la copii". Am lucrat la conceptul evenimentului alaturi de un specialist in evenimente pentru copii (Claudia Suhov) si am provocat conceptul pilot pe Facebook prin intermediul unui ad grant de la Facebook cu impact la zeci de mii de persoane care au aflat de Asociatia Hercules. Alaturi de Bogdan Litescu de la DNN Sharp (antreprenor din Antreprenoria) Asociatia Hercules a inceput constructia unei platforme de e-commerce prin care sa vanda dublu numarul de felicitari anuale.

Cu sprijinul si indrumarea Antreprenoria Social, Brutaria MamaPan a reusit sa isi formeze un Social Advisory Board in care a invitat pe Lucia Costea (owner @SECOM), Eliza Rogalski (Rogalski PR) si Radu Savopol (5ToGo). Dupa o prima intalnire plenara Irina a inceput sa lucreze 1-to-1 cu fiecare membru de Board. Cu Lucia Costea a redefinit strategia comerciala si de preturi, cu Eliza s-a sfatuit in zona de branding si povestea spusa in media iar cu Radu a prospectat oportunitatea unui parteneriat in reteaua 5toGo.

Recicleta a inceput sa-si formuleze strategia de vanzari. Concordia si-a rafinat strategia de vanzari iar Hostelul si-a imbunatatit strategia financiara. Scufita Rosie a ajuns mai aproape de conturile corporate targetate. Taraba Virtuala si-a imbuntatit campaniile de marketing online. Asociatia The Social Incubator si-a definit mai clar misiunea si a implementat-o mai repede. Cafeneaua Sheida a crescut pe zona de produse aditionale.


| Bugetul
    94000

| Parteneri
    Fundatia Vodafone Romania

| Website proiect
    www.antreprenoria.ro





Copyright © Gala Societatii Civile si Millenium People 2010 - 2019
Site dezvoltat de Netvibes & BORŢUN•OLTEANU D/G/TAL