Prin intermediul acestei campanii, Lipton Ice Tea va facilita accesul consumatorilor la informatii de interes precum provenienta ceaiului, procesele de colectare si procesare a acestuia, vorbind despre ingredientele care intra in componenta produsului.
Antonia este imaginea si vocea noii campanii Lipton, cantareata fiind protagonista noului spot TV care spune povestea ceaiului rece. De asemenea, Antonia se va alatura discutiilor despre ceai pe parcursul intregii campanii.
“Ceaiul rece este o bautura racoritoare cu proprietati si beneficii speciale, care merita sa fie cunoscute si intelese de consumatori. Spre exemplu, credem ca este de interes pentru ei sa stie ca o sticla de ice-tea este varianta racoritoare a unei cani de ceai cald, cu aceeasi concentratie de ceai, aceleasi beneficii si gust placut”, spune Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton.
“Lipton Ice Tea este un brand cool, fresh si distractiv, dar este mai mult de atat, este solutia pentru toti cei care isi doresc un echilibru perfect intre gust, hidratare si o stare de bine. Este produsul racoritor de care te poti bucura oricand si oriunde, fie ca esti in miscare, fie ca il imparti cu prietenii, la birou sau acasa. Campania “Ce-ai in ceai” isi propune sa explice toate aceste beneficii si sa ofere consumatorilor o platforma de dialog”, adauga Dana Iordache.
Toate informatiile si conversatiile despre ceai vor fi gazduite, intr-un climat de interactivitate intre brand si consumatori, pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea, pe pagina de Facebook a Antoniei si pe blogurile partenere: www.andreeapatrascu.ro, www.elenaciric.ro, www.cristianflorea.ro, www.printesaurbana.ro, www.alinaceusan.net si www.tvdece.ro.
# # #
Despre Lipton
Lipton este marca de ceai numarul 1 in lume, detinand pozitia de lider global pe piata ceaiurilor calde si Ice Tea. In spatele succesului mondial al marcii Lipton - datorat calitatilor sale si experientei expertilor Lipton in cultivarea ceaiului si amestecul frunzelor de ceai - se afla o istorie de peste 100 de ani.
Lipton este o marca Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan international sub umbrela Pepsi Lipton Ltd., un joint venture intre PepsiCo si Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt imbuteliate si distribuite in Romania de catre Quadrant Amroq Beverages SA, membra a PepsiCo Beverages, sub licenta Pepsi Lipton Ltd.
Despre ceaiul Lipton
Prezent in peste 150 de tari din intreaga lume, brandul Lipton este liderul mondial al pietei ceaiului si detine unele dintre cele mai mari plantatii de ceaiuri (in Kenya, Tanzania si alte 30 de locatii). Pentru cele mai bune ceaiuri se culeg manual doar mugurii si primele doua frunze din varf. Frunzele de ceai sunt alese cu grija de pe plantatiile de ceai si prelucrate (vestejite, taiate, fermentate si uscate), in asa fel incat sa se pastreze calitatea si prospetimea aromei.