Peste 1000 de elevi de liceu s-au inscris in cadrul acestui program, avand oportunitatea de a-si dezvolta abilitatile antreprenoriale.
Acest program permite elevilor sa invete si sa puna bazele primei lor experiente de afaceri si antreprenoriat. In urma acestei experiente, elevii din clasele IX - XII vor dobandi o parte din abilitatile necesare pentru a reusi in viitoarele lor cariere.
Amway Romania si organizatia non-guvernamentala, Junior Achievement, au devenit parteneri oficiali in 2012. Pana in prezent, Amway Romania a investit 28.000 de euro in dezvoltarea programului "Compania". In fiecare an, aproximativ 1.000 de tineri au posibilitatea de a crea si conduce propria lor afacere. In acest demers, 25 de Intreprinzatori Privati Autorizati Amway, din intreaga tara, s-au oferit sa-si impartaseasca cunostintele, sa-i invete si sa-i initieze pe tinerii participanti in dezvoltarea unui plan de afaceri, precum si in dezvoltarea abilitatior necesare pentru a reusi ca antreprenor. Amway are, la nivel national, o retea totala de 40.000 de Intreprinzatori Privati Autorizati, care conduc afaceri de succes de diverse dimensiuni.
"Compania" este un program de educatie antreprenoriala, initiat si dezvoltat in zonele urbane si rurale, in parteneriat cu institutiile publice si private de invatamant din intreaga tara, parte a unui cadru de cooperare dintre Junior Achievement Romania si Ministerul Educatiei Nationale.
In timpul programului, tinerii sunt ghidati sa lucreze ca intr-o companie reala, care pregateste lansarea pe piata a unui nou produs sau serviciu. Ca urmare a derularii acestui program in anul scolar 2012 - 2013, un procent de 81% din elevii inscrisi au afirmat ca li s-a schimbat punctul de vedere cu privire la antreprenoriat (raspunsurile au fost legate de atitudini, competente, implicare, comunicare, de nivelul de constientizare personala si de dezvoltare a carierei) si 87% au considerat ca programul i-a inspirat in viitoarele lor alegeri profesionale.
"Am privit cu mare interes proiectul Junior Achievement, inca de la implicarea noastra din 2012, pentru ca impartasim aceleasi valori cu privire la antreprenoriat. Amway Romania sprijina persoanele vizionare care cauta independenta financiara prin a-si incepe propria afacere. Noi credem ca sustinerea tinerilor din licee si a proaspetilor studenti in efortul de a fonda propria lor companie, reprezinta parcurgerea primului pas pentru ca visul lor de a fi antreprenori sa devina realitate”, a declarat Ioana Enache, Director General Amway Romania.
Amway Romania este unul dintre sponsorii, pe termen lung, ai acestui proiect, alaturi de alte companii internationale importante, care sustin initiativele antreprenoriale ale tinerei generatii.
Pentru mai multe informatii:
www.amway.ro
www.facebook.com/AmwayRomania
###
Despre Amway
Amway este liderul mondial in vanzari directe, conform Direct Selling News Global 100. Fondata in 1959 de catre antreprenorii Rich DeVos si Jay Van Andel, cu sediul in Ada, Michigan, Statele Unite ale Americii, Amway ofera consumatorilor produse si oportunitati de afaceri sustinute de o retea globala de agribusiness, productie, logistica si aprovizionare. Peste 900 de cercetatori, ingineri si tehnicieni lucreaza in 75 de centre specializate in cercetare si controlul calitatii la nivel mondial pentru a asigura dezvoltarea produselor Amway si pentru a crea o cultura a excelentei stiintifice. Marcile Amway cu cele mai mari vanzari sunt reprezentate de vitaminele, mineralele si suplimentele alimentare NUTRILITE™, produsele de ingrijire a pielii ARTISTRY® si sistemele de tratare a apei, eSpring®. Pentru mai multe informatii despre companie, vizitati globalnews.amway.com.
In 2013, compania a inregistrat venituri totale de peste 11,8 miliarde dolari. Amway este prezenta in peste 100 de tari si are 21.000 de angajati. Produsele Amway sunt distribuite la nivel global prin intermediul a peste 3 milioane de Intreprinzatori. Pentru noutati privind compania, accesati globalnews.amway.com.
Contact de presa:
Veronica Placintescu/ veronica@oxygenpr.ro / 0735.010.903