Anul acesta, în cadrul celei de-a șaptea ediții Adoptă un proiect, competiție de proiecte dedicată ONG-urilor și organizată de ING Bank, au fost înscrise 88 de proiecte. Valoarea totală a grantului s-a ridicat la 250.000 de euro.
Angajații ING Bank au votat proiectele preferate. Printre acestea s-au remarcat propunerile care au susținut creșterea capacității organizațiilor și intervenții pentru ajutorarea persoanelor aflate în situații dificile. Cele șase proiecte care vor primi finanțare se vor desfășura începând cu luna în curs și vor avea loc în Fundulea-Călărași, Iași, Sibiu, Banatul Montan, Brașov și București.
Câștigătorii competiției Adoptă un proiect 2019 sunt:
”Dincolo de a fi o ocazie prin care putem să contribuim financiar la sprijinirea grupurilor vulnerabile din România, Adoptă un Proiect e momentul în care fiecare dintre noi, cei care suntem parte din echipa ING Bank, vorbim despre cauze sociale și proiecte care îmbunătățesc viața acestor oameni.
Pentru noi, Adoptă un proiect reprezintă perioada în care dezbatem cauze sociale, realizăm încă o dată efortul extraordinar depus de organizațiile non-guvernamentale din România și ne îndemnăm colegii ca, dincolo de a vota proiectele pe care să le finanțăm, să își aleagă cauza în care cred și să voluntarieze pe termen lung pentru un ONG”, susține Richard De Graaf, Head of Human Resources ING Bank.
Programul Adoptă un Proiect a fost inițiat de ING Bank în 2013 și a urmărit în toți acești ani să finanțeze proiecte prin care să ajute comunități locale și persoane aflate în situații dificile. În cei șapte ani ai programului, ING Bank a susținut 53 de proiecte, cu finanțare totală de peste un un milion de euro.
***
ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 34 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din peste 40 de ţări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice.
Misiunea ING este aceea de a-i susţine pe oameni să fie cu un pas înainte, în viaţă şi în afaceri. În România, misiunea se reflectă în acțiunile de responsabilitate socială prin contribuția la cauzele de educație financiară, antreprenoriat și sprijin pentru grupuri vulnerabile.