Mecanismul competitiei METRO – Starurile Comunitatii
Pana in 23 iulie, antreprenorii isi pot inscrie povestile in sectiunea dedicata – www.metro.ro/starurile-comunitatii. Povestile care descriu implicarea in comunitate pot fi completate cu imagini si inregistrari video, pentru a atrage voturile publicului. Dupa incheierea perioadei de inscriere, cele mai votate 10 proiecte vor intra in faza de validare si vizite pe teren.
Echipa Fundatiei pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC), partenerul METRO in dezvoltarea competitiei, va valida pe teren cele mai votate 10 proiecte. Proiectele validate vor ajunge apoi in finala METRO – Starurile Comunitatii si vor fi supuse evaluarii unui juriu format din experti in zone cheie pentru competitie (antreprenoriat, comert, zona neguvernamentala si media specializata):
• Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania
• Radu Merica, Presedinte al Camerei de Comert si Industrie Romano-Germana
• Marius Ghenea, antreprenor roman, Profesor de Inovatie si Antreprenoriat, autorul cartii “Antreprenoriat”
• Lacramioara Botezatu, Redactor-sef CSRmedia.ro
• Ionut Sibian, Director Executiv Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC)
• Alice Stavride, Administrator CONCORDIA Development SRL si Director Administrativ al Organizatiei Umanitare CONCORDIA, castigator METRO – Starurile Comunitatii, editia 2014
Primii trei finalisti, in functie de punctajul oferit de juriu, pe baza criteriilor din regulament, vor castiga premii in valoare totala de 70.000 de lei. Astfel, premiul I consta in 30.000 de lei, premiul II – 20.000 de lei si premiul III – 15.000 de lei. In plus, ceilalti sapte finalisti vor fi recompensati cu vouchere de cumparaturi in magazinele METRO Cash & Carry Romania, in valoare totala de aproximativ 5.000 de lei.
Despre METRO – Starurile Comunitatii
Competitia se adreseaza antreprenorilor care isi impart succesul cu membrii comunitatii din care fac parte, prin actiuni sociale, umanitare, culturale, de mediu sau educationale. Prin cea de-a doua editie a programului, METRO isi propune sa sublinieze importanta micilor afaceri in dezvoltarea comunitatilor locale, sa incurajeze si sa rasplateasca initiativele de responsabilitate sociala la nivelul IMM-urilor.
METRO Cash & Carry este reprezentata in 26 de tari cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajati in intreaga lume, compania a atins vanzari de aproximativ 31 miliarde € in anul financiar 2013/2014. METRO Cash & Carry este o divizie de vanzari a METRO GROUP, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In anul financiar 2013/2014, vanzarile METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numara aproximativ 250.000 de angajati si opereaza aproximativ 2.200 de locatii in 30 tari. Performanta METRO GROUP se bazeaza pe forta diviziilor sale de vanzari care opereaza in mod independent pe piata: Metro/Makro Cash & Carry – liderul international in comertul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt si Saturn – lider pe piata bunurilor electronice si electrocasnice din Europa si magazinele universale Galeria Kaufhof. Informatii suplimentare pe: www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry Romania este parte integranta a METRO Cash & Carry International si a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Astazi, reteaua numara magazine in 24 de orase. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Braila, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda. Informatii suplimentare pe: www.metro.ro.