Banca Transilvania lansează opțiunea Donații contactless prin intermediul POS-urilor dedicate. Premieră în România, aceasta încurajează solidaritatea şi implicarea socială, aşa încât – cu ajutorul comunității, Asociației Little People şi fundației Clujul Are Suflet - să poată fi ajutați cât mai mulți copii bolnavi şi tineri care provin din medii sociale modeste.
• Donațiile vor contribui la ajutarea copiilor bolnavi şi la susținerea tinerilor din medii sociale modeste
• Partenerii proiectului sunt Asociația Little People şi fundația Clujul Are Suflet
• 5 lei este suma care poate fi donată de fiecare dată prin POS-urile dedicate
Banca va avea într-o primă etapă 40 de POS-uri pentru donații în tot atâtea sedii BT din țară, la care se adaugă cele ale partenerilor Asociației Little People, prezente la diferiți comercianți. 5 lei este suma care poate fi donată de fiecare dată cu cardul contactless emis de orice bancă sau cu unul dintre accesoriile de plată din colecția BT Pay: aplicația cu acelaşi nume, stickerul, brățara sau ceasul contactless. POS-urile pentru donații sunt furnizate de Ropeco.
„Prin posibilitatea de a dona contactless cu ajutorul POS-urilor dedicate oferim o alternativă modernă unui obicei tradițional, cel de a face donații. Ca parte a comunității, ne bucurăm să aducem tehnologia inclusiv în proiecte de implicare socială. Am numit aceste POS-uri speciale <cutii cu zâmbete> pentru că acest lucru ne dorim: să ajutăm împreună copiii şi tinerii să aibă o viață mai bună”, declară Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
„Banca Transilvania ne-a fost alături încă din primele luni de activitate a asociației. Ne bucurăm că ideea POS-urilor pentru donații s-a transformat în scurt timp în realitate. Little People este prima organizație din România care oferă servicii și acces la tehnologii pentru acțiuni care au impact semnificativ în viața copiilor afectați de cancer”, afirmă Shajjad Rizvi, fondator și președinte al Asociației Little People România.
Clujul Are Suflet este cel mai mare proiect de implicare socială a Băncii Transilvania. Prin intermediul său au fost susținuți în decurs de 11 ani peste 2.000 de tineri să îşi cunoască potențialul, să termine studiile, să se (re)califice şi să îşi găsească un loc de muncă. În 2017, peste 20 de adolescenți ajutați de Clujul Are Suflet au promovat bacalaureatul, iar jumătate dintre aceştia au obținut note de peste 8 la examene. Fundația este finanțată de BT, iar prin POS-urile şi cutiile de donații din sediile sale din Cluj-Napoca banca doreşte să implice cât mai multe persoane din comunitate. Asociația Little People ajută copiii şi adolescenții bolnavi de cancer din 10 secții oncopediatrice din România şi Republica Moldova. Aportul său este esențial, prin programele de suport psiho-social, activități de voluntariat, precum şi pentru renovarea şi dotarea unor spitale. În fiecare an, datorită acestei asociații peste 2.000 de copii şi tineri învață să spună „Nu Mi-e Frică!”.
23,11 milioane de lei a fost contribuția Băncii Transilvania în cursul anului 2017 pentru activități de implicare şi responsabilitate socială.
#cutiacuzamBT #humanbanking
***
Despre Clujul Are Suflet
Fundația Clujul Are Suflet şi-a început activitatea în anul 2007. Este dedicată tinerilor cu vârste între 14 şi 20 de ani care provin din familii cu situație socială modestă. Ei sunt ajutați să se dezvolte, să continue şcoala, prin activități organizate la Centrul de zi Clujul Are Suflet, cum sunt: asistență socială şi psihologică, psihoterapie, consiliere profesională şi medierea muncii, orientare şcolară şi profesională, consiliere medicală, meditații la anumite materii şcolare, activități de socializare etc.
Despre Little People
Asociația Little People s-a născut din inițiativa fondatorilor Katie și Shajjad Rizvi, în Cluj-Napoca, din dorința de a oferi fiecărui copil și adolescent bolnav de cancer sprijinul de care are nevoie. Este prima organizație care oferă servicii și acces la tehnologii cu impact semnificativ în viețile copiilor afectați de cancer din România, fiind recunoscută și apreciată pentru standardizarea la nivel național a serviciilor de sprijin psihosocial pentru copiii bolnavi de cancer; înființarea unicii rețele naționale de suport pentru supraviețuitorii de cancer, Comunitatea Temerarii; integrarea tehnologiei digitale în spitale, pentru a fi la îndemâna pacienților în procesul de educație și suport emoțional.