ECCO a desfasurat in Romania campania Copii pentru Copii. Prin aceasta initiativa, copiii au fost invitati sa doneze centrelor pentru copiii defavorizati incaltamintea pe care nu o mai folosesc. Campania s-a desfasurat in luna septembrie.
Receptivitatea oamenilor catre proiectele realizate de ECCO a fost evidentiata de rezultatul campaniei Copii pentru copii ce tocmai a luat sfarsit. La nivel national au fost stranse peste 100 de perechi de pantofi. Acestea vor trece printr-un procesul de curatare si sanitizare si vor fi daruite copiilor din Centrul Arlechino pentru copiii strazii, din Cluj, si celor din Centrul de zi pentru copii defavorizati din sectorul 2 (Scaoala generala nr. 58 Petre Ghelmez), din Bucuresti.
Magazinele ECCO din Romania au sprijinit aceasta actiune oferind un discount de 15 % la achizitionarea de produse noi pentru copiii care au donat o pereche de pantofi.
Multumim tuturor celor care au sustinut proiectul Copii pentru Copii, au fost deschisi si s-au implicat activ in demersul de ajutorare a copiilor defavorizati din centrele specializate, declara Victor Tighinean, directorul firmei.
Compania ECCO a dezvoltat un program caritabil, numit ECCO Walk for life, prin intermediul caruia sustine in mod constant o serie de activitati umanitare. Alaturandu-se unor organizatii nonguvernamentale, precum World Wildlife Fund (WWF), UNICEF, Street Kids International, Danish Heart Foundation, ECCO are drept scop principal ajutorarea copiilor defavorizati, incurajarea unui stil de viata sanatos si protejarea naturii.
De o mare amploare este proiectul Walkathon, initiat de ECCO in cadrul programului ECCO Walk for life. Incepand cu 1999, ECCO Walkathon s-a desfasurat in peste 26 de tari, printre care Japonia, SUA, Olanda, Danemarca, Suedia sau Germania. Pentru fiecare kilometru parcurs de participanti, ECCO doneaza cate un euro pentru unul din proiectele umanitare. Anul acesta au fost donati peste 160 000 de euro.
-------------------------------------------------------
Despre ECCO
Brandul ECCO a luat nastere in anul 1963 in orasul Bredebro din Danemarca. ECCO este in top 3 al celor mai mari producatori de incaltaminte din lume, cu vanzari de peste 16 de milioane de perechi pe toate continentele, fiind disponibila in peste 10.000 de locatii din care 1.000 de magazine monobrand.
In 1991 ECCO devine distribuitor oficial al Curtii Regale Daneze, iar in 1994 castiga titlul de brandul anului in Statele Unite.
In Romania, reteaua ECCO opereaza 8 magazine in orase precum: Bucuresti (Centrul Comercial Feeria, Baneasa Shopping City si Fashion House Outlet Centre), Cluj-Napoca (Iulius Mall, Polus Center si pe strada Ferdinand), Iasi (Centrul Comercial Felicia), Constanta (Tomis Mall), urmand ca in perioada imediat urmatoare sa inaugureze la Bucuresti doua noi magazine in Cotroceni Park, printre care primul magazin ECCO Kids din Romania.
Receptivitatea oamenilor catre proiectele realizate de ECCO a fost evidentiata de rezultatul campaniei Copii pentru copii ce tocmai a luat sfarsit. La nivel national au fost stranse peste 100 de perechi de pantofi. Acestea vor trece printr-un procesul de curatare si sanitizare si vor fi daruite copiilor din Centrul Arlechino pentru copiii strazii, din Cluj, si celor din Centrul de zi pentru copii defavorizati din sectorul 2 (Scaoala generala nr. 58 Petre Ghelmez), din Bucuresti.
Magazinele ECCO din Romania au sprijinit aceasta actiune oferind un discount de 15 % la achizitionarea de produse noi pentru copiii care au donat o pereche de pantofi.
Multumim tuturor celor care au sustinut proiectul Copii pentru Copii, au fost deschisi si s-au implicat activ in demersul de ajutorare a copiilor defavorizati din centrele specializate, declara Victor Tighinean, directorul firmei.
Compania ECCO a dezvoltat un program caritabil, numit ECCO Walk for life, prin intermediul caruia sustine in mod constant o serie de activitati umanitare. Alaturandu-se unor organizatii nonguvernamentale, precum World Wildlife Fund (WWF), UNICEF, Street Kids International, Danish Heart Foundation, ECCO are drept scop principal ajutorarea copiilor defavorizati, incurajarea unui stil de viata sanatos si protejarea naturii.
De o mare amploare este proiectul Walkathon, initiat de ECCO in cadrul programului ECCO Walk for life. Incepand cu 1999, ECCO Walkathon s-a desfasurat in peste 26 de tari, printre care Japonia, SUA, Olanda, Danemarca, Suedia sau Germania. Pentru fiecare kilometru parcurs de participanti, ECCO doneaza cate un euro pentru unul din proiectele umanitare. Anul acesta au fost donati peste 160 000 de euro.
-------------------------------------------------------
Despre ECCO
Brandul ECCO a luat nastere in anul 1963 in orasul Bredebro din Danemarca. ECCO este in top 3 al celor mai mari producatori de incaltaminte din lume, cu vanzari de peste 16 de milioane de perechi pe toate continentele, fiind disponibila in peste 10.000 de locatii din care 1.000 de magazine monobrand.
In 1991 ECCO devine distribuitor oficial al Curtii Regale Daneze, iar in 1994 castiga titlul de brandul anului in Statele Unite.
In Romania, reteaua ECCO opereaza 8 magazine in orase precum: Bucuresti (Centrul Comercial Feeria, Baneasa Shopping City si Fashion House Outlet Centre), Cluj-Napoca (Iulius Mall, Polus Center si pe strada Ferdinand), Iasi (Centrul Comercial Felicia), Constanta (Tomis Mall), urmand ca in perioada imediat urmatoare sa inaugureze la Bucuresti doua noi magazine in Cotroceni Park, printre care primul magazin ECCO Kids din Romania.