In luna noiembrie, o echipa de voluntari a lansat site-ul www.charitygift.ro, primul magazin online caritabil din Romania. Proiectul isi propune transformarea actelor de caritate din actiuni cu caracter exclusivist in activitati comune, la care poate avea acces oricine.
Prin intermediul charitygift.ro, persoanele care vor sa sprijine o cauza sociala o pot face prin cumpararea produselor de pe site. Furnizorii acestor produse si-au luat angajamentul de a dona o parte din incasarile obtinute unor ONG-uri specializate in anumite domenii (protectia mediului, a animalelor, educatie, arta, cultura).
Magazinul contine produse diverse: de la carti, bijuterii, incaltaminte sau tablouri, pana la jucarii sau produse hand-made. Pana in acest moment, charitygift.ro are 250 de produse si peste 30 de furnizori.
Produsele de pe charitygift.ro se gasesc la aceleasi preturi ca in magazinele furnizorului. Diferenta este ca, din suma incasata pentru un produs de pe site, furnizorul va dona o parte unui ONG. De exemplu, pentru o bijuterie care costa 20 de lei, furnizorul poate alege sa doneze 30% din valoare ei catre o fundatie care are grija de cainii fara stapan. Asta inseamna ca, pentru fiecare produs vandut, 6 lei merg spre aceasta fundatie, fara ca cel care a comandat produsul sa plateasca in plus.
De asemenea, site-ul permite cumparatorilor sa aleaga un ONG pe care vor sa-l sprijine. Pentru fiecare produs personalizat Charitygift se va face o donatie de 10% din valoarea produsului catre un ONG ales de cumparator. Pentru asta, site-ul permite accesul la o baza de date consistenta de ONG-uri.
Charitygift.ro are o sectiune speciala dedicata fundatiilor cu ateliere lucrative. Acestea pun spre vanzare propriile produse, incasarile revenindu-le in totalitate. Orice fundatie care are astfel de ateliere lucrative isi poate pune spre vanzare produsele prin Charitygift.ro.
Conform reprezentantilor site-ului, pana acum au primit comenzi si din partea companiilor. Cea mai mare comanda inregistrata din partea unei companii a fost de 2.000 lei.
Cititi articolul integral pe ResponsabilitateSociala.ro
Prin intermediul charitygift.ro, persoanele care vor sa sprijine o cauza sociala o pot face prin cumpararea produselor de pe site. Furnizorii acestor produse si-au luat angajamentul de a dona o parte din incasarile obtinute unor ONG-uri specializate in anumite domenii (protectia mediului, a animalelor, educatie, arta, cultura).
Magazinul contine produse diverse: de la carti, bijuterii, incaltaminte sau tablouri, pana la jucarii sau produse hand-made. Pana in acest moment, charitygift.ro are 250 de produse si peste 30 de furnizori.
Produsele de pe charitygift.ro se gasesc la aceleasi preturi ca in magazinele furnizorului. Diferenta este ca, din suma incasata pentru un produs de pe site, furnizorul va dona o parte unui ONG. De exemplu, pentru o bijuterie care costa 20 de lei, furnizorul poate alege sa doneze 30% din valoare ei catre o fundatie care are grija de cainii fara stapan. Asta inseamna ca, pentru fiecare produs vandut, 6 lei merg spre aceasta fundatie, fara ca cel care a comandat produsul sa plateasca in plus.
De asemenea, site-ul permite cumparatorilor sa aleaga un ONG pe care vor sa-l sprijine. Pentru fiecare produs personalizat Charitygift se va face o donatie de 10% din valoarea produsului catre un ONG ales de cumparator. Pentru asta, site-ul permite accesul la o baza de date consistenta de ONG-uri.
Charitygift.ro are o sectiune speciala dedicata fundatiilor cu ateliere lucrative. Acestea pun spre vanzare propriile produse, incasarile revenindu-le in totalitate. Orice fundatie care are astfel de ateliere lucrative isi poate pune spre vanzare produsele prin Charitygift.ro.
Conform reprezentantilor site-ului, pana acum au primit comenzi si din partea companiilor. Cea mai mare comanda inregistrata din partea unei companii a fost de 2.000 lei.
Cititi articolul integral pe ResponsabilitateSociala.ro