La fel cum fiecare persoană este definită de spațiul în care trăiește, locuitorii unui oraș sau ai unei țări sunt responsabili pentru amprenta pe care și-o lasă asupra zidurilor, străzilor sau altor spații publice. În 2017, CIF îi încurajează pe români să lucreze împreună pentru a curăța România, iar agenția MullenLowe a fost desemnată pentru comunicarea acestui demers. Astfel, după ce a câștigat procesul de selecție desfășurat de Unilever la finalul anului trecut, MullenLowe va dezvolta campania de comunicare a celei de-a patra ediții CIF Curăță România.
Platforma CIF este una dintre cele mai curajoase inițiative din categorie, întrucât brandul demonstrează că este nu doar ajutorul fiecărei consumatoare în propria locuință, ci și al comunităților, curățând și redând frumusețea spațiilor cu adevărat importante pentru membrii acestora.
„În urmă cu trei ani, ne-am asumat misiunea de a curăța România, astfel că ne-am dedicat 100% dezvoltării acestei platforme atât de importante nu doar pentru brandul nostru, ci și pentru comunitățile care au beneficiat de rezultatele directe. Pentru anul acesta, ne-am propus să implicăm activ cât mai mulți români, iar propunerea creativă a agenției MullenLowe răspunde cel mai bine obiectivelor noastre și suntem siguri că ne va ajuta să fim în continuare aproape de consumatorii noștri”, a declarat Andra Sima, Brand Building Category Manager HHC, Unilever.
CIF Curăță România a debutat în 2014 prin curățarea străzilor de mesaje și însemne agresive sau vulgare, care pot afecta dezvoltarea copiilor, iar edițiile din 2015 și 2016 au vizat curățarea și înfrumusețarea scărilor de bloc – locuri pline de amintiri pentru fiecare dintre noi. Ediția de anul acesta va avea un concept nou, dezvoltat de MullenLowe, elementul de noutate fiind adus de implicarea directă a consumatorilor în demersul CIF.
„Începem noul an prin consolidarea parteneriatului cu Unilever, odată cu câștigarea contului CIF. După rezultatele foarte bune obținute împreună în 2016 pentru brandul OMO, suntem pregătiți să comunicăm cea de-a patra ediție a campaniei CIF Curăță România într-un mod memorabil pentru consumatori. Pe lângă continuitatea la nivel de mesaje și rezultate, ne concentrăm pe implementarea unor soluții creative noi, care să-i aducă pe români mai aproape de valorile brandului”, adaugă Alina Bălan, Client Service Director, MullenLowe.
Echipa Unilever implicată în campanie este formată din Andra Sima (Brand Building Category Manager – Household Cleaning at Unilever), Maria Dumitrescu (Junior Brand Manager Cif), Denisa Coman (Brand Building Assistant Household Cleaning).
Din echipa MullenLowe fac parte Eugen Suman (Executive Creative Director), Simina Zidaru (Copywriter), Alina Nechita (Art Director), Adrian Chiuhan (Head of Strategy), Alina Bălan (Client Service Director), Ionela Ionescu (Account Manager).