In luna februarie, Coca-Cola HBC Romania a donat 12.000 de litri de produse oamenilor din satele izolate de ninsori. Ajutoarele au fost livrate impreuna cu echipele speciale de interventie, in judetele Vrancea, Buzau si Braila.
Momentele de criza, indiferent de tipul lor, sunt cele in care ne REamintim ca trebuie sa fim solidari. Iar criza apei potabile este una pe care o inteleg cel mai bine oamenii care o traiesc.
Prima parte a ajutorului oferit de companie a ajuns in Vrancea, la oamenii ramasi blocati peste 50 de ore intr-un tren inzapezit. Produsele au fost aduse cu ajutorul soldatilor de la Unitatea Militara 01037.
Apoi, actiunea a continuat cu judetul Buzau, unde a ajuns un camion cu 5.760 de litri de produse. Camionul a reusit sa ajunga in cele mai izolate sate, alaturandu-se caravanei organizata de Consiliul Judetean Suceava.
La randul lor, localnicii din satele greu accesibile din Braila au primit 3.960 litri de produse Coca-Cola: apa si bauturi racoritoare.
âApa potabila, sigura si curata este una din cele mai urgente nevoi in caz de inundatie, seceta sau alte dezastre. In calitate de producator de bauturi racoritoare, consideram ca este de datoria noastra sa REactionam si oferim asistenta imediata. Lucrand impreuna cu agentiile de asistenta ne mobilizam rapid oamenii si resursele logistice pentru a livra apa potabila acelora care au cea mai mare nevoie de eaâ, a declarat Laura Sgarcitu, Specialist Programe Comunitare Coca-Cola HBC Romania.
RE Concept, platforma de CSR a Coca-Cola HBC Romania este promisiunea brandului ca in permanenta isi propune sa imbunatateasca lucrurile si sa REconsidere felul in care utilizeaza resursele de apa si energie, ambalajele si modul in care se implica in comunitate, astfel incat sa aiba un impact pozitiv.
Mai multe informatii pe www.theREconcept.ro.