Coca Cola va investi aproximativ 10 milioane de dolari intr-o campanie ampla de publicitate centrata pe sustenabilitate, informeaza Environmental Leader.
Tema campaniei nu se va rezuma doar la probleme legate de mediu , ci si la un stil de viata sustenabil privit atat din perspective fizice si mentale ale comunitatii, cat si din perspectiva mediului inconjurator.
Coca Cola sustine ca imboldul din spatele acestei campanii il reprezinta consumatorii care se intreaba unde se afla compania in spatiul sustenbailitatii. "Consumatorii ne dau de inteles ca prin evitarea discutiilor pe aceasta tema suntem descrisi de altii ca fiind nepasatori", a declarat un purtator de cuvant al Coca Cola.
Campania consta in mediatizarea noului model de cutie din aluminiu al produsului in publicatii importante precum New York Times, USA Today si Walt Street Journal. De asemenea, clientii vor fi directionati catre un site pentru alte detalii referitoare la campanie. Totodata, campania va contine si un spot TV, dar si alte printuri.
Coca Cola s-a clasat pe primul loc in topul celor 16 companii de mancaruri si bauturi analizate de Covalence Food & Beverage Industry din 2007, care ierarhizeaza companiile din punct de vedere etic. De asemenea, compania ajuta la construirea unei fabrici de reciclare a masei plastice in Carolina de Sud care presupune o investitie de 45 de milioane de dolari. Coca Cola are o tinta de a recicla fiecare sticla vanduta in SUA.