Peste 2000 de persoane aflate în dificultate din întreaga țară au primit o masă de Sărbători din partea Cris-Tim, care a donat 754 de coșuri pline cu bunătăți. Donația a fost realizată cu ajutorul implicării voluntare a peste 700 de români care, pentru a strânge produsele Cris-Tim în coșuri, au încărcat câte o poză cu propria masă plină cu bucate, pe site-ul campaniei Masa de Crăciun.
Astfel, o simplă poză a adus bucurie persoanelor care nu cunoscuseră tradiția mesei îmbelșugate de Crăciun, aceștia primind sute de coșuri cu mâncăruri gătite, lactate și produse din carne cu Eticheta Curată ale brandurilor Cris-Tim: Matache Măcelaru, Bunea Haiducul, Bunătăți, Salam Săsesc, Gostat și Mugura.
Cris-Tim a dorit să fie mereu aproape de români, și mai ales de Sărbători, căutând să aducă un zâmbet și speranță în viața persoanelor nevoiașe, care au cea mai mare nevoie de alinare, un gând bun și o masă hrănitoare. Astfel, copii fără sprijin, persoane vârstnice singure și familii defavorizate au primit cu bucurie produsele care le-au umplut mesele de sărbători.
Campania s-a desfășurat în perioada 28 noiembrie – 22 decembrie 2017, în parteneriat cu organizațiile non-guvernamentale Niciodată Singur, SOS Satele Copiilor România și Crucea Roșie Română, care sprijină comunitățile de oameni care au nevoie de ajutor din întreaga țară.
„Credem că Sărbătorile sunt unul dintre cele mai importante momente în care să simțim căldura familiei și bucuria de a avea pe cineva alături. Ne-am dorit să redăm speranța și să umplem cu belșug mesele celor care nu cunosc tradiția sărbătorilor așa cum o știu alții.”, a declarat Radu Timiș, Președintele Cris-Tim.
„Cris-Tim este un business de familie, născut din munca suținută, sprijin și încredere în produsele oferite. Grija pentru pentru oameni și responsabilitatea față de comunitate sunt în ADN-ul companiei, iar gestul de a împărți din produsele noastre persoanelor mai puțin norocoase a fost firesc. Le mulțumim foarte mult celor care ni s-au alăturat în campanie și au trimis fotografii, arătându-ne ce înseamnă mesele în familie și generozitatea. Îi asigurăm că vom continua să fim alături de persoanele în dificultate și de acum încolo”, a adăugat Valentin Nenu, Senior Brand Manager Cris-Tim.
***
Despre Cris-Tim
Cu o istorie de peste 25 de ani, Cris-Tim este liderul pieţei româneşti de mezeluri, oferind întotdeauna consumatorilor săi produse sigure, proaspete și savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare şi prin sistemele de management al siguranţei alimentului (ISO 22000:2005), al protecţiei mediului (ISO 14001: 2004) și FSSC.
Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brands in categoria produse din carne, în urma celui mai important studiu de piaţă asupra consumatorului în Europa, realizat de revista Reader’s Digest în 15 ţări, printre care şi România. Acest titlu a fost acordat pentru a 7- a oară consecutiv în 2015.
De asemenea, Cris-Tim este brandul de mezeluri cu cea mai mare notorietate în piaţă, conform ultimului studiu U&A realizat împreună cu ISRA Center.