Campaniile de la casele de marcat din anul 2017 au dus la strângerea sumei de 577.713 lei, obținută prin donațiile clienților și angajaților Lidl. Această sumă a fost suplimentată de companie, astfel că un total de 1.155.426 lei a contribuit la îndeplinirea misiunii a patru organizații. Lidl continuă seria campaniilor de donații din magazine și în anul 2018, prin susținerea Centrului pentru Educaţie şi Dezvoltare Profesională Step by Step. Campania a demarat în luna ianuarie și se va încheia în luna martie.
În perioada ianuarie-decembrie 2017, clienții și angajații Lidl au putut dona în magazinele din toată țara, pentru a susține patru asociații: Fundația Noi Orizonturi, Greenpeace România, Fundația Leaders și Organizația Națională Cercetașii României.
Anul 2017 a început printr-o primă campanie de donații la casele de marcat dedicată Fundației Noi Orizonturi și programului IMPACT, un program de educație destinat tinerilor. În cadrul acestuia, tinerii îşi dezvoltă competenţe cheie prin implicarea în acțiuni ce aduc o contribuție comunității. Astfel, suma de 173.828,54 lei, obținută prin campania de strângere de fonduri ce a avut loc între lunile ianuarie și martie a contribuit la susținerea activității a peste 3000 de elevi și 400 de profesori implicați în program.
În perioada aprilie-iunie, seria campaniilor de donații a continuat prin strângerea a 161.911,64 lei pentru demersurile Greenpeace România de a proteja pădurile virgine, prin realizarea primului catalog al pădurilor virgine din țară.
Între lunile iulie și septembrie, clienții și angajații Lidl au donat 123.452,57 lei pentru programul Fundației Leaders, dedicat susținerii tinerilor care doresc să dobândească competențe de leadership.
Spre finalul anului, Lidl a continuat să acorde sprijin organizațiilor ce dezvoltă proiecte de educație pentru tineri, susținând Organizația Națională Cercetașii României. În urma campaniei care a avut loc între lunile noiembrie și decembrie, donația în valoare de 118.519,95 lei contribuie la îndeplinirea misiunii organizației de a dezvolta tinerii printr-un proces educativ non-formal, în urma căruia aceștia devin actori responsabili în societatea românească.
„Ca parte a strategiei noastre de responsabilitate socială, ne îndreptăm eforturile către asigurarea unui viitor mai bun pentru societate. Este o prioritate pentru noi să ne alăturăm inițiativelor care aduc o schimbare pozitivă în România și ne bucurăm că și clienții Lidl cred în misiunile organizațiilor pe care le susținem. Cu ajutorul partenerilor, angajaților și clienților noștri contribuim la dezvoltarea unor comunități responsabile și ne îndeplinim promisiunea de a construi împreună un viitor mai bun”, a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.
Seria campaniilor de donații la casele de marcat continuă și în 2018
Lidl își continuă demersul de susținere a inițiativelor educaționale, astfel că, în 2018, prima campanie de donație la casele de marcat este dedicată Centrului pentru Educaţie şi Dezvoltare Profesională Step by Step, care contribuie la formarea profesională a dascălilor din România. Campania de donații se va încheia în luna martie.
***
Despre Lidl
Lidl este o companie care acționează sustenabil în toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a își îndeplini promisiunea cu privire la calitate și în același timp de a asigura viitorul pentru Lidl și pentru societate. Compania se implică activ în soluționarea nevoilor din comunitățile din care face parte, în cadrul celor 5 piloni centrali: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajații și partenerii de afaceri.