Computer Generated Solutions (CGS) susține, în calitate de partener pentru al doilea an consecutiv, Cursa de Rățuște, eveniment organizat de clubul Rotaract Triumph București. Acest eveniment caritabil are drept scop achiziționarea de proteze auditive pentru copiii hipoacuzici și este despre responsabilitate, despre oameni și despre suflet.
Responsabilitatea socială reprezintă un pilon important în dezvoltarea companiei CGS România, care dorește să se alăture comunității în care activează prin susținerea de inițiative și proiecte care pot crește și îmbunătăți viața oamenilor cu care interacționează. În 10 septembrie, CGS România va participa în calitate de partener al Cursei de Rățuște organizată de Rotaract Triumph. Va fi cea mai amuzantă întrecere a anului, în urma căreia se vor achiziționa proteze auditive pentru copiii hipoacuzici, care încă mai au șansa de a se bucura de sunete, de a se integra în societate și de a avea o viață normală.
Prin participarea la Cursa de Rățuște de anul trecut, CGS România a contribuit la ajutarea a cinci copii cu probleme de auz, oferindu-le prilejul de a se bucura de o nouă șansă în viață, prin achiziționarea de proteze auditive. Și în acest an, acești copii cu vârste foarte fragede au, din fericire, oportunitatea de a primi un ajutor pentru a nu deveni complet surzi. Într-un efort comun, membrii echipei CGS România au adoptat deja un număr foarte mare de rățuște, iar compania a dublat acest număr prin achiziționarea unei alte rățuște pentru fiecare rățușcă adoptată de fiecare angajat.
Cursa se va desfășura sâmbătă, 10 septembrie, în București, între Podul Hașdeu și Podul Izvor, la ora 13:00. Sunteți așteptați cu bucurie să susțineți această cauză nobilă și să vă bucurați de spectacolul oferit de cele 5000 de rățuște înscrise în competiție.
Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de outsourcing prezenți, încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează servicii în 22 limbi străine, având 6 centre de suport în: București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc și Galați.
Cei peste 3.000 de angajați ai CGS România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite sau Canada. Principalele servicii oferite sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate. CGS (Computer Generated Solutions) este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume.