In 2012, IKEA Foundation a strans 110 milioane de dolari* sub forma de subvenÈii sau donaÈii pentru a ajuta copii si familii sarace din 28 de tari aflate in curs de dezvoltare.
IKEA Foundation este in prezent organizaÈia care ofera cele mai importante donaÈii la nivel mondial pentru UNICEF, UNHCR, AgenÈia ONU pentru RefugiaÈi, Programul NaÈiunilor Unite pentru Dezvoltare, SalvaÈi Copiii si Lupta pentru Pacea InternaÈionala.
Alte momente importante din activitatea desfasurata in 2012 de IKEA Foundation (datele sunt culese din raportul anual):
# 74 de milioane de copii din India au primit ajutor datorita unui parteneriat realizat cu UNICEF pe o perioada de 10 ani,
# 9,3 milioane de euro au fost donate catre UNICEF si SalvaÈi Copiii prin intermediul campaniei Jucariilor de Plus.
# A fost lansat programul IWitness pentru ca angajatii IKEA sa se poata intalni cu familiile si comunitaÈile care au primit ajutor in urma campaniei Jucariilor de Plus.
âAm fost foarte bucurosi sa donam 110 milioane de dolari anul trecut pentru a crea oportunitati pentru copiii si familiile sarace care traiesc in tarile aflate in curs de dezvoltare. Cu toate acestea, nu este important cat am donat, ci cum am oferit donatiileâ, explica Per Heggenes, CEO IKEA Foundation. âPrin colaborari de lunga durata cu partenerii potriviti, putem contribui la implementarea unor schimbari durabile si inovatoare, reusind sa cream pana in 2015 o diferenta in bine in vietile a 100 de milioane de copiiiâ, completeaza Per Heggenes.
IKEA Foundation susÈine prin intermediul campaniei Jucariilor de Plus programe pentru ajutorarea copiilor din familii defavorizate realizate impreuna cu SalvaÈi Copiii Romania si UNICEF. 48.171 de jucarii de plus au fost cumparate din magazinul IKEA din Romania in timpul campaniei Jucariilor de Plus desfasurata intre 4 noiembrie si 29 decembrie 2012. Pentru fiecare jucarie de plus cumparata, IKEA Foundation a donat cate 1 euro pentru proiecte educaÈionale realizate de UNICEF si SalvaÈi Copiii.
***
Despre IKEA Romania
IKEA este o companie cu origini suedeze, fondata in 1943 de Ingvar Kamprad. Viziunea IKEA este aceea de âa crea o viata mai buna de zi cu zi pentru cei mai multi oameni" prin oferirea unei game largi de produse functionale, de design si calitate la preturi mici, astfel incat cei mai multi oameni sa si le poata permite. 139.000 de angajati IKEA imbratiseaza viziunea companiei. Compania IKEA detine 338 de magazine in 40 de tari sau teritorii, dintre care 39 de magazine sunt francize detinute de alte companii decat IKEA Group. Magazinele din IKEA Group au fost vizitate anul trecut de 776 milioane de oameni.
Magazinul IKEA din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara, pe 21 martie 2007. Pana in luna martie 2010 a fost operat in sistem de franciza locala, iar dupa aceea IKEA Romania a devenit parte din IKEA Group (detalii pe www.IKEA.ro).
Despre IKEA Foundation
IKEA Foundation isi propune sa imbunatateasca oportunitatile pentru copii si tineri din tarile in curs de dezvoltare finantand programe pe termen lung, care creeaza o schimbare substantiala si de durata. IKEA Foundation colaboreaza cu parteneri strategici cu abordari inovatoare pentru a obtine rezultate pe scara larga in patru domenii fundamentale ale vietii unui copil: un loc pe care sa-l numeasca acasa, un inceput sanatos in viata, o educatie de calitate si un venit constant in familie. Se estimeaza ca in prezent, 100 de milioane de copii beneficiaza de programele finantate.
Mai multe detalii la: www.IKEAfoundation.org, www.facebook.com/IKEAFoundation si blog.IKEAfoundation.org
*82 milioane de euro sau 71 milioane de lire (rata de conversie folosita este din data de 03.02.2013)
# # #
Contact:
Sorina Daescu Topceanu, PR Manager The Practice, e-mail: sorinad@thepractice.ro
IKEA Foundation este in prezent organizaÈia care ofera cele mai importante donaÈii la nivel mondial pentru UNICEF, UNHCR, AgenÈia ONU pentru RefugiaÈi, Programul NaÈiunilor Unite pentru Dezvoltare, SalvaÈi Copiii si Lupta pentru Pacea InternaÈionala.
Alte momente importante din activitatea desfasurata in 2012 de IKEA Foundation (datele sunt culese din raportul anual):
# 74 de milioane de copii din India au primit ajutor datorita unui parteneriat realizat cu UNICEF pe o perioada de 10 ani,
# 9,3 milioane de euro au fost donate catre UNICEF si SalvaÈi Copiii prin intermediul campaniei Jucariilor de Plus.
# A fost lansat programul IWitness pentru ca angajatii IKEA sa se poata intalni cu familiile si comunitaÈile care au primit ajutor in urma campaniei Jucariilor de Plus.
âAm fost foarte bucurosi sa donam 110 milioane de dolari anul trecut pentru a crea oportunitati pentru copiii si familiile sarace care traiesc in tarile aflate in curs de dezvoltare. Cu toate acestea, nu este important cat am donat, ci cum am oferit donatiileâ, explica Per Heggenes, CEO IKEA Foundation. âPrin colaborari de lunga durata cu partenerii potriviti, putem contribui la implementarea unor schimbari durabile si inovatoare, reusind sa cream pana in 2015 o diferenta in bine in vietile a 100 de milioane de copiiiâ, completeaza Per Heggenes.
IKEA Foundation susÈine prin intermediul campaniei Jucariilor de Plus programe pentru ajutorarea copiilor din familii defavorizate realizate impreuna cu SalvaÈi Copiii Romania si UNICEF. 48.171 de jucarii de plus au fost cumparate din magazinul IKEA din Romania in timpul campaniei Jucariilor de Plus desfasurata intre 4 noiembrie si 29 decembrie 2012. Pentru fiecare jucarie de plus cumparata, IKEA Foundation a donat cate 1 euro pentru proiecte educaÈionale realizate de UNICEF si SalvaÈi Copiii.
***
Despre IKEA Romania
IKEA este o companie cu origini suedeze, fondata in 1943 de Ingvar Kamprad. Viziunea IKEA este aceea de âa crea o viata mai buna de zi cu zi pentru cei mai multi oameni" prin oferirea unei game largi de produse functionale, de design si calitate la preturi mici, astfel incat cei mai multi oameni sa si le poata permite. 139.000 de angajati IKEA imbratiseaza viziunea companiei. Compania IKEA detine 338 de magazine in 40 de tari sau teritorii, dintre care 39 de magazine sunt francize detinute de alte companii decat IKEA Group. Magazinele din IKEA Group au fost vizitate anul trecut de 776 milioane de oameni.
Magazinul IKEA din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara, pe 21 martie 2007. Pana in luna martie 2010 a fost operat in sistem de franciza locala, iar dupa aceea IKEA Romania a devenit parte din IKEA Group (detalii pe www.IKEA.ro).
Despre IKEA Foundation
IKEA Foundation isi propune sa imbunatateasca oportunitatile pentru copii si tineri din tarile in curs de dezvoltare finantand programe pe termen lung, care creeaza o schimbare substantiala si de durata. IKEA Foundation colaboreaza cu parteneri strategici cu abordari inovatoare pentru a obtine rezultate pe scara larga in patru domenii fundamentale ale vietii unui copil: un loc pe care sa-l numeasca acasa, un inceput sanatos in viata, o educatie de calitate si un venit constant in familie. Se estimeaza ca in prezent, 100 de milioane de copii beneficiaza de programele finantate.
Mai multe detalii la: www.IKEAfoundation.org, www.facebook.com/IKEAFoundation si blog.IKEAfoundation.org
*82 milioane de euro sau 71 milioane de lire (rata de conversie folosita este din data de 03.02.2013)
# # #
Contact:
Sorina Daescu Topceanu, PR Manager The Practice, e-mail: sorinad@thepractice.ro