Dorna lansează campania #NaturaUndeNuTeAștepți, o inițiativă prin care își propune să inspire oamenii să se bucure de natură și să aibă grijă de mediul înconjurător, creând un liant între orașul aglomerat și natură, prin ambalajul PlantBottle™, PET-ul 100% reciclabil, cu un conținut de până la 30% plante, dar și printr-o serie de activări neașteptate, chiar în inima orașului. 
 

”Unul dintre angajamentele pe care ni le-am luat încă de la început este să răspundem întotdeauna dorințelor consumatorilor noștri și să folosim într-un mod cât mai sustenabil resursele limitate pe care le avem. Pornind de la această promisiune, am lansat în 2014 ambalajul PlantBottle™ – prima sticlă PET făcută parțial din plante, ca o soluție sustenabilă și inovatoare. Prin #NaturaUndeNuTeAștepți vrem să continuăm acest demers și să le oferim oamenilor natura mai aproape de ei, în cele mai surprinzătoare locuri”
, a declarat Anca Năstase, Senior Brand Manager Still Drinks Romania & Moldova.

Inovația ambalajului PlantBottle™ vine din faptul că depinde într-o măsură mai mică de resurse neregenerabile, comparativ cu ambalajele clasice și reduce considerabil emisiile de carbon. Principala diferență dintre ambalajele PlantBottle™ și cele PET tradiționale  constă în materialele folosite pentru fabricarea recipientului. Ambalajele PET clasice sunt realizate din combustibili fosili, precum petrolul, în timp ce ambalajele PlantBottle™ sunt realizate dintr-o combinație de materiale clasice și până la 30% conținut din plante. În PlantBottle™, o parte dintre componentele clasice pe bază de petrol au fost înlocuite cu trestia de zahăr. 

Ambalajele PlantBottle™ arată și se comportă exact ca PET-urile clasice, dar au o amprentă mult mai redusă asupra mediului și asupra resurselor, și sunt 100% reciclabile. 

Apa Dorna își are izvorul în Carpații Orientali, într-o zonă protejată ecologic din Vatra Dornei. Pornind din inima naturii, Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepți, până în ambalajele sale și chiar în aglomerația orașului. 

Campania va fi comunicată printr-o serie de activări surprinzătoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital și PR.
 
***
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA și Del Valle.
 
La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.
 
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.
 
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.