Eco-Rom Ambalaje, compania detinatoare a licentei marcii Punctul Verde in Romania si liderul pietei preluarii obligatiilor legale de reciclare a deseurilor de ambalaje, a lansat sambata, 15 august, campania Caravana Colectarii Selective. Caravana urmeaza sa ajunga in cele mai importante localitati in care Eco-Rom Ambalaje sprijina realizarea programelor de colectare selectiva.
Sub sloganul Intra in joc! Colecteaza selectiv deseurile de ambalaje!, Eco-Rom Ambalaje isi propune ca prin intermediul campaniei sa informeze populatia asupra importantei si necesitatii colectarii selective a deseurilor de ambalaje generate in gospodarii.
Campania, prin amploarea ei, reprezinta mai mult decat comunicarea cu publicul larg, este un pas strategic important pentru noi toti. Populatia este in acest moment actorul-cheie pentru indeplinirea obligatiilor de valorificare a deseurilor de ambalaje asumate de Romania in momentul aderarii la Uniunea Europeana. O campanie ampla de informare si de educare cu privire la colectarea selectiva este primul pas pe care Eco-Rom Ambalaje este nevoie sa il realizeze catre populatie. Oamenii trebuie sa stie ce inseamna si de ce trebuie sa colecteze selectiv. Este insa nevoie de o comunicare sustinuta, pentru ca, in timp, colectarea selectiva sa devina o deprindere si pentru romani a declarat Sorin Popescu, Director General Eco-Rom Ambalaje.
Timp de 9 saptamani, Caravana Colectarii Selective va ajunge, succesiv, in orasele: Tulcea, Brasov, Bacau, Baia Mare, Drobeta Turnu Severin, Iasi, Suceava, Arad si Bucuresti.
Orasele in care vom ajunge anul acesta cu Caravana Colectarii Selective se numara printre localitatile in care Eco-Rom Ambalaje a dezvoltat o infrastructura puternica si in care, de asemenea, se bucura atat de sprijinul autoritatilor locale, cat si de cel al societatilor de salubritate. Pe langa acest suport important, avem incredere ca mass media va intelege necesitatea acestei campanii si o va sprijini a adaugat Sorin Popescu.
In cadrul campaniei, Caravana Colectarii Selective va oferi premii persoanelor pe care le viziteaza, le gaseste acasa si demonstreaza ca fac corect colectare selectiva. De asemenea, toti cei care urmaresc Caravana, vin la punctele de colectare si depun selectiv deseurile de ambalaje vor primi premii instant cu mesaje despre colectarea selectiva.
Campania va fi promovata la nivel local prin intermediul radiourilor locale si prin insert stickerul cu bulina verde, ce va oferi detalii despre campanie in ziarele locale. De asemenea, la nivel national, mesajele colectarii selective vor fi transmise prin intermediul unui spot TV ce va fi difuzat in ultimele saptamani ale campaniei.
60% din cantitatile totale de deseuri de ambalaje se regasesc la populatie
Potrivit angajamentelor asumate de Romania in momentul aderarii la Uniunea Europeana, cantitatea totala a deseurilor de ambalaje care trebuie valorificata urmeaza sa creasca an de an pana la atingerea pragului de 60% la orizontul anului 2013. Pentru a atinge acest obiectiv, este necesar ca ponderea cantitatii de deseuri colectate de la populatie sa creasca semnificativ, tinand cont de faptul ca la populatie se regasesc aproximativ 60% din cantitatile totale de deseuri de ambalaje puse pe piata. Anul trecut, cantitatile colectate de la populatie cu sprijinul Eco-Rom Ambalaje au insumat aproximativ 12.000 de tone de deseuri de ambalaj, ceea ce inseamna 3,5% din totalul cantitatii de deseuri de ambalaj valorificate de organizatie in anul 2008.
Sub sloganul Intra in joc! Colecteaza selectiv deseurile de ambalaje!, Eco-Rom Ambalaje isi propune ca prin intermediul campaniei sa informeze populatia asupra importantei si necesitatii colectarii selective a deseurilor de ambalaje generate in gospodarii.
Campania, prin amploarea ei, reprezinta mai mult decat comunicarea cu publicul larg, este un pas strategic important pentru noi toti. Populatia este in acest moment actorul-cheie pentru indeplinirea obligatiilor de valorificare a deseurilor de ambalaje asumate de Romania in momentul aderarii la Uniunea Europeana. O campanie ampla de informare si de educare cu privire la colectarea selectiva este primul pas pe care Eco-Rom Ambalaje este nevoie sa il realizeze catre populatie. Oamenii trebuie sa stie ce inseamna si de ce trebuie sa colecteze selectiv. Este insa nevoie de o comunicare sustinuta, pentru ca, in timp, colectarea selectiva sa devina o deprindere si pentru romani a declarat Sorin Popescu, Director General Eco-Rom Ambalaje.
Timp de 9 saptamani, Caravana Colectarii Selective va ajunge, succesiv, in orasele: Tulcea, Brasov, Bacau, Baia Mare, Drobeta Turnu Severin, Iasi, Suceava, Arad si Bucuresti.
Orasele in care vom ajunge anul acesta cu Caravana Colectarii Selective se numara printre localitatile in care Eco-Rom Ambalaje a dezvoltat o infrastructura puternica si in care, de asemenea, se bucura atat de sprijinul autoritatilor locale, cat si de cel al societatilor de salubritate. Pe langa acest suport important, avem incredere ca mass media va intelege necesitatea acestei campanii si o va sprijini a adaugat Sorin Popescu.
In cadrul campaniei, Caravana Colectarii Selective va oferi premii persoanelor pe care le viziteaza, le gaseste acasa si demonstreaza ca fac corect colectare selectiva. De asemenea, toti cei care urmaresc Caravana, vin la punctele de colectare si depun selectiv deseurile de ambalaje vor primi premii instant cu mesaje despre colectarea selectiva.
Campania va fi promovata la nivel local prin intermediul radiourilor locale si prin insert stickerul cu bulina verde, ce va oferi detalii despre campanie in ziarele locale. De asemenea, la nivel national, mesajele colectarii selective vor fi transmise prin intermediul unui spot TV ce va fi difuzat in ultimele saptamani ale campaniei.
60% din cantitatile totale de deseuri de ambalaje se regasesc la populatie
Potrivit angajamentelor asumate de Romania in momentul aderarii la Uniunea Europeana, cantitatea totala a deseurilor de ambalaje care trebuie valorificata urmeaza sa creasca an de an pana la atingerea pragului de 60% la orizontul anului 2013. Pentru a atinge acest obiectiv, este necesar ca ponderea cantitatii de deseuri colectate de la populatie sa creasca semnificativ, tinand cont de faptul ca la populatie se regasesc aproximativ 60% din cantitatile totale de deseuri de ambalaje puse pe piata. Anul trecut, cantitatile colectate de la populatie cu sprijinul Eco-Rom Ambalaje au insumat aproximativ 12.000 de tone de deseuri de ambalaj, ceea ce inseamna 3,5% din totalul cantitatii de deseuri de ambalaj valorificate de organizatie in anul 2008.