In august. Germanos Romania continua campania nationala de informare si educare a conducatorilor auto "Tine-ti viata in propriile maini".

Impreuna cu Asociatia Nationala a Instructorilor Auto din Romania, Germanos desfasoara o campanie de educare a viitorilor soferi in scolile din Bucuresti, Cluj, Constanta, Craiova, Iasi si Timisoara. In paralel, o serie de companii cu mari parcuri auto sunt informate asupra riscurilor la care angajatii ce conduc autovehicule se expun atunci cand vorbesc la telefonul mobil la volan. Investitia totala in aceasta campanie este de aproximativ 60.000 euro.

"Tine-ti viata in propriile maini" este o campanie de responsabilitate sociala pe care Germanos Romania o desfasoara pana la sfarsitul acestei luni si prin care isi doreste sa limiteze utilizarea telefonului mobil in trafic. Una din componentele acestei campanii este educarea viitorilor conducatori auto referitor la necesitatea folosirii un sistem de tip "maini libere" atunci cand sunt obligati sa utilizeze telefonul mobil in trafic. Astfel, la Constanta si la Timisoara, reprezentantii Germanos, dar si cei ai Asociatiei Nationale a Instructorilor Auto din Romania au sustinut in cadrul orelor de legislatie rutiera prezentari prin care viitorii soferi erau informati asupra riscului la care se pot expune in momentul in care vor vorbi la telefon in timp ce conduc. Programul continua zilele acestea si la Cluj, Iasi, Craiova si Bucuresti.

"Instructorii auto si profesorii de legislatie rutiera au un rol important in formarea viitorilor soferi, fiind cei care le insufla un comporatment responsabil in trafic, prin prezentarea riscurilor la care se supun atunci cand nu respecta legile in vigoare. In campania pe care o vom desfasura alaturi de GERMANOS in cele mai importante scoli de soferi din tara vom informa si vom educa viitorii conducatori auto despre posibilitatea de a avea grija de viata lor prin utilizarea sistemelor de tip «maini libere»", mentioneaza Dumitru Marciulescu, presedintele Asociatiei Nationale a Instructorilor Auto din Romania.

Prin aceasta campanie Germanos si-a dorit sa ofere ca si companie ceva in schimb societatii. "Am devenit liderul pietei de retail telecom datorita consumatorilor romani din toata tara care au incredere in produsele si serviciile GERMANOS si care aleg sa faca o plimbare intr-unul din magazinele noastre atunci cand doresc sa fie la curent cu noutatile din domeniu. Am vrut sa le aratam multumirea si respectul nostru. Asa ne-a venit ideea unui asemenea proiect, prin care incercam sa tragem un semnal de alarma asupra pericolelor utilizarii telefonului mobil in trafic. Campania este comunicata atat prin contact direct cu consumatorii, in strada sau in salile de curs, dar si prin intermediul media (stire de televiziune, presa)", declara Adelina Pasat, Marketing Manager Germanos Romania. Costurile campaniei sunt estimate la cca. 60.000 euro, dintre care cca. 25.000 de euro costuri de media.

De asemenea, campania isi doreste sa informeze factorii de decizie din marile companii care detin flote extinse de autovehicule despre importanta introducerii obligativitatii utilizarii de catre angajati a sistemelor tip "maini libere" la volan. In acest sens, campania este salutata de compania Henkel Romania, care a introdus deja in politica de companie o astfel de prevedere. "Viata angajatilor nostri care conduc masini de serviciu este foarte importanta pentru noi ca si companie. Iata de ce am introdus inca de anul trecut in politica noastra de parc auto prevederi conforme cu noul cod rutier. In plus, toti cei care conduc masini din parcu nostru auto sunt obligati sa utilizeze in trafic un sistem «maini libere». In acest mod incercam sa reducem riscurile asociate utilizarii telefonului mobil la volan", este de parere Liviu Sfrija, Presedintele Henkel Romania, companie cu un parc auto de peste 190 autoturisme.

Extra Info:
Grupul GERMANOS este liderul regional al pietei de retail de tehnologie mobila. Prezent in 4 tari, cu peste 800 de magazine la nivel international, GERMANOS – parte a grupului COSMOTE – si-a asumat misiunea de a conecta consumatorii obisnuiti cu tehnologia mobila. In Romania, GERMANOS este prezent din anul 1996, timp in care s-a impus ca principalul lant de retail si distributie de produse si servicii de telefonie mobila. Actualmente lantul de magazine GERMANOS a atins in Romania un numar de peste 230 de magazine, fiind prezent in peste 100 de orase.