⢠In cadrul programului de vara, absolventi de facultate si masteranzi vor avea sansa sa se alature echipei GSK pe pozitii de trainee in zona de comercial sau in departamentele suport ale companiei (medical, financiar etc), cei mai buni dintre ei urmand sa ramana in companie.
GlaxoSmithKline (GSK) Romania lanseaza cea de-a sasea editie a programului de traineeship al companiei - âGSK Traineeship Programmeâ - un proiect complex de recrutare a tinerelor talentelor pentru organizatie, compus din doua etape principale:
1. Programul de vara â numit âGSK Sales Talent Programâ â este desfasurat pe o perioada de sase luni in Bucuresti, la sediul GSK Pharma. In cadrul acestui program, stagiarii vor lucra intr-unul din departamentele: Corporate Affairs, Commercial (sales/marketing), Commercial Excellence, Medical, Finance, Communication. Dupa aceasta perioada, in functie de performanta si rezultatele obtinute, dar si in functie de nevoile de business, celor mai buni trainee li se va oferi garantia ocuparii unei pozitii de Reprezentant Medical in cadrul companiei.
2. Programul de toamna - cuprinde doua stagii diferite:
⢠âGSK Sales Talent Programâ â o etapa identica cu cea care are loc in perioada verii;
⢠âPorneste la drum cu GSKâ â ce se va desfasura pe parcursul unui an in fabrica GSK din Brasov sau in sediul GSK Consumer Healthcare din Bucuresti, oferindu-le absolventilor oportunitatea de a intelege cum functioneaza o companie farmaceutica multinationala. Dupa aceasta perioada, in functie de performanta si rezultatele stagiarilor, dar si in functie de nevoile de business, acestia vor putea fi angajati in departamente precum Production, Quality, Engineering, Operational Excellence (in fabrica GSK din Brasov) si Commercial, Finance sau Logistics (pentru GSK Consumer Healthcare).
Criteriile de selectie ale GSK Sales Talent sunt:
- Absolventi ai anului universitar 2010-2011 pentru sesiunea de vara si 2012 pentru sesiunea de toamna, sau tineri care urmeaza programe de master/ alte studii postuniversitare;
- Activitati extra-curiculare pe parcursul studiilor: voluntariat, membru in organizatiile studentesti, participanti la proiecte studentesti, etc.
- Expunere internationala: burse universitare, paricipare la programul âWork and travelâ, conferinte, seminarii;
- Mobilitate pe plan national;
- Agilitate de invatare, spirit inovativ, construire de relatii, munca in echipa
âSuntem foarte fericiti sa demaram cea de-a sasea editie a a acestui program, prin care integram tineri talentati in echipa noastra si ii ajutam sa-si construiasca bazele unei cariere de succes. Mai mult, avand in vedere rezultatele foarte bune pe care le-am obtinut in anii trecuti in atragerea tinerilor cu potential, am transformat acest program dintr-un proiect punctual desfasurat o data pe an intr-un mod de lucru continuu, un astfel de proces reprezentand deja o baza importanta de selectie a membrilor echipei GSK Romaniaâ,a declarat Iulia Dobritoiu, HR Director&Commercial Excellence Lead GlaxoSmithKline Romania.
In urma aplicarii online pe site-ul www.hipo.ro, tinerii vor fi selectati pentru a corespunde criteriilor si vor fi invitati la un assesment center de o zi, care va avea loc in data la sfarsitul lunii iunie in Bucuresti si va consta in exercitii de grup, studii de caz, jocuri de rol si prezentari individuale sau de grup. La finalul zilei de workshop, stagiarii selectati vor lucra in sediul GSK din Bucuresti timp de sase luni. Iar la finalul acestor sase luni de stagiu li se va oferi garantia ocuparii unei pozitii de Reprezentant Medical cu conditia unei performante sustinute in aceasta perioada si in baza motivatiei personale de a continua cariera in GSK, precum si corelat cu nevoia de business.
âIn cadrul acestui program de traineeship am fost integrata intr-o echipa de profesionisti si am intrat rapid in ritmul real de lucru al colegilor, avand propriul plan de dezvoltare personala, obiective si o directie clara in care se va desfasura activitatea mea. Aceste instrumente m-au ajutat sa definesc unde ma situez in cariera mea si unde vreau sa ajung, si, mai mult decat atat, ce trebuie sa realizez in continuare pentru a-mi atinge obiectivele. In fond, experienta acumulata in GSK mi-a aratat importanta unei culturi organizationale puternice si m-a facut sa-mi doresc sa raman in echipa si sa cresc alaturi de noii mei colegiâ,a spus Mateea Balaur, participant la programul de traineeship in 2011 si acum membru al echipei GSK in Romania.
GSK, un loc in care iti doresti sa lucrezi
GlaxoSmithKline (GSK) Romania se numara printre principalele companii farmaceutice din piata locala, cu radacini puternice, de peste 20 de ani pe plan local, mai mult de 1.100 de angajati si o gama operatiuni complexe - de la productie pana la distributie si comercializare de produse farmaceutice. Investitiile totale ale GSK in Romania se ridica la peste 141 de milioane de dolari, din care 1,6 milioane de dolari reprezinta contributia noastra in proiecte sociale, din 2007 si pana in 2011.
Succesul nostru vine din investitii si din pasiunea pentru munca noastra, dar, mai presus de toate, dintr-o echipa motivata, de profesionisti. Astfel, GSK a fost desemnat âCel mai bun angajator din Romaniaâ, in studiul âBest Employers Romaniaâ realizat in 2010 de compania de consultanta in resurse umana Hewitt Associates. Rezultatele acestei cercetari au indicat un nivel de satisfactie de 83% pentru echipa din Romania.
Mai mult, consideram ca responsabilitatea dezvoltarii profesionale a angajatilor nostri este impartita, de aceea fiecare angajat va avea mereu la dispozitie o paleta larga de resurse precum talent management, planuri diferentiate de dezvoltare, coaching si feedback, astfel incat sa decida asupra celor mai potrivite cai de dezvoltare a carierei sale.
Informatii suplimentare despre acest program sunt disponibile pe site-ul www.hipo.ro
GlaxoSmithKline - una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume, al carei portofoliu are la baza o substantiala activitate de cercetare si dezvoltare. GlaxoSmithKline se dedica imbunatatirii calitatii vietii oamenilor, ajutandu-i sa realizeze mai multe, sa se simta mai bine si sa traiasca mai mult. Pentru mai multe informatii vizitati www.gsk.ro si www.gsk.com
Contact: Adelina Nedelcu, Brand PR Executive 0732.307.274 adelina.e.vlad@gsk.com
GlaxoSmithKline (GSK) Romania lanseaza cea de-a sasea editie a programului de traineeship al companiei - âGSK Traineeship Programmeâ - un proiect complex de recrutare a tinerelor talentelor pentru organizatie, compus din doua etape principale:
1. Programul de vara â numit âGSK Sales Talent Programâ â este desfasurat pe o perioada de sase luni in Bucuresti, la sediul GSK Pharma. In cadrul acestui program, stagiarii vor lucra intr-unul din departamentele: Corporate Affairs, Commercial (sales/marketing), Commercial Excellence, Medical, Finance, Communication. Dupa aceasta perioada, in functie de performanta si rezultatele obtinute, dar si in functie de nevoile de business, celor mai buni trainee li se va oferi garantia ocuparii unei pozitii de Reprezentant Medical in cadrul companiei.
2. Programul de toamna - cuprinde doua stagii diferite:
⢠âGSK Sales Talent Programâ â o etapa identica cu cea care are loc in perioada verii;
⢠âPorneste la drum cu GSKâ â ce se va desfasura pe parcursul unui an in fabrica GSK din Brasov sau in sediul GSK Consumer Healthcare din Bucuresti, oferindu-le absolventilor oportunitatea de a intelege cum functioneaza o companie farmaceutica multinationala. Dupa aceasta perioada, in functie de performanta si rezultatele stagiarilor, dar si in functie de nevoile de business, acestia vor putea fi angajati in departamente precum Production, Quality, Engineering, Operational Excellence (in fabrica GSK din Brasov) si Commercial, Finance sau Logistics (pentru GSK Consumer Healthcare).
Criteriile de selectie ale GSK Sales Talent sunt:
- Absolventi ai anului universitar 2010-2011 pentru sesiunea de vara si 2012 pentru sesiunea de toamna, sau tineri care urmeaza programe de master/ alte studii postuniversitare;
- Activitati extra-curiculare pe parcursul studiilor: voluntariat, membru in organizatiile studentesti, participanti la proiecte studentesti, etc.
- Expunere internationala: burse universitare, paricipare la programul âWork and travelâ, conferinte, seminarii;
- Mobilitate pe plan national;
- Agilitate de invatare, spirit inovativ, construire de relatii, munca in echipa
âSuntem foarte fericiti sa demaram cea de-a sasea editie a a acestui program, prin care integram tineri talentati in echipa noastra si ii ajutam sa-si construiasca bazele unei cariere de succes. Mai mult, avand in vedere rezultatele foarte bune pe care le-am obtinut in anii trecuti in atragerea tinerilor cu potential, am transformat acest program dintr-un proiect punctual desfasurat o data pe an intr-un mod de lucru continuu, un astfel de proces reprezentand deja o baza importanta de selectie a membrilor echipei GSK Romaniaâ,a declarat Iulia Dobritoiu, HR Director&Commercial Excellence Lead GlaxoSmithKline Romania.
In urma aplicarii online pe site-ul www.hipo.ro, tinerii vor fi selectati pentru a corespunde criteriilor si vor fi invitati la un assesment center de o zi, care va avea loc in data la sfarsitul lunii iunie in Bucuresti si va consta in exercitii de grup, studii de caz, jocuri de rol si prezentari individuale sau de grup. La finalul zilei de workshop, stagiarii selectati vor lucra in sediul GSK din Bucuresti timp de sase luni. Iar la finalul acestor sase luni de stagiu li se va oferi garantia ocuparii unei pozitii de Reprezentant Medical cu conditia unei performante sustinute in aceasta perioada si in baza motivatiei personale de a continua cariera in GSK, precum si corelat cu nevoia de business.
âIn cadrul acestui program de traineeship am fost integrata intr-o echipa de profesionisti si am intrat rapid in ritmul real de lucru al colegilor, avand propriul plan de dezvoltare personala, obiective si o directie clara in care se va desfasura activitatea mea. Aceste instrumente m-au ajutat sa definesc unde ma situez in cariera mea si unde vreau sa ajung, si, mai mult decat atat, ce trebuie sa realizez in continuare pentru a-mi atinge obiectivele. In fond, experienta acumulata in GSK mi-a aratat importanta unei culturi organizationale puternice si m-a facut sa-mi doresc sa raman in echipa si sa cresc alaturi de noii mei colegiâ,a spus Mateea Balaur, participant la programul de traineeship in 2011 si acum membru al echipei GSK in Romania.
GSK, un loc in care iti doresti sa lucrezi
GlaxoSmithKline (GSK) Romania se numara printre principalele companii farmaceutice din piata locala, cu radacini puternice, de peste 20 de ani pe plan local, mai mult de 1.100 de angajati si o gama operatiuni complexe - de la productie pana la distributie si comercializare de produse farmaceutice. Investitiile totale ale GSK in Romania se ridica la peste 141 de milioane de dolari, din care 1,6 milioane de dolari reprezinta contributia noastra in proiecte sociale, din 2007 si pana in 2011.
Succesul nostru vine din investitii si din pasiunea pentru munca noastra, dar, mai presus de toate, dintr-o echipa motivata, de profesionisti. Astfel, GSK a fost desemnat âCel mai bun angajator din Romaniaâ, in studiul âBest Employers Romaniaâ realizat in 2010 de compania de consultanta in resurse umana Hewitt Associates. Rezultatele acestei cercetari au indicat un nivel de satisfactie de 83% pentru echipa din Romania.
Mai mult, consideram ca responsabilitatea dezvoltarii profesionale a angajatilor nostri este impartita, de aceea fiecare angajat va avea mereu la dispozitie o paleta larga de resurse precum talent management, planuri diferentiate de dezvoltare, coaching si feedback, astfel incat sa decida asupra celor mai potrivite cai de dezvoltare a carierei sale.
Informatii suplimentare despre acest program sunt disponibile pe site-ul www.hipo.ro
GlaxoSmithKline - una dintre cele mai mari companii farmaceutice din lume, al carei portofoliu are la baza o substantiala activitate de cercetare si dezvoltare. GlaxoSmithKline se dedica imbunatatirii calitatii vietii oamenilor, ajutandu-i sa realizeze mai multe, sa se simta mai bine si sa traiasca mai mult. Pentru mai multe informatii vizitati www.gsk.ro si www.gsk.com
Contact: Adelina Nedelcu, Brand PR Executive 0732.307.274 adelina.e.vlad@gsk.com