Educatie financiara, antreprenoriat, dezvoltare urbana
ING Bank lanseaza organizatiilor neguvernamentale invitatia de a inscrie in competitie proiecte de educatie financiara, antreprenoriat si dezvoltare urbana. Compania doreste sa finanteze initiative ce isi propun cresterea nivelului de educatie financiara a publicului larg (indiferent de varsta), contribuind la o mai buna intelegere a produselor bancare si a principiilor de baza in administrarea finantelor personale (educatie financiara), sustinerea antreprenorilor, a start-up-urilor, IMM-urilor si a afacerilor sociale (antreprenoriat) si/sau proiecte care isi propun sa imbunatateasca calitatea vietii in mediul urban (proiecte de amenajare a spatiului urban, de dezvoltare a turismului urban, de conservare a patrimoniului) (dezvoltare urbana).
Organizatiile neguvernamentale interesate de aceasta competitie pot gasi informatii despre criteriile de eligibilitate, criteriile de evaluare si procedura de inscriere pe site-ul www.ing.ro, sectiunea Responsabilitate sociala. Ultima zi de inscrieri este 11 februarie 2015.
17.000 de beneficiari ai proiectelor sprijinite de banca anul trecut
In urma competitiei de proiecte anterioare, banca a acordat finantari pentru proiecte de educatie financiara si dezvoltare urbana in valoare totala de 100.000 euro. Astfel, s-au implementat initiativele
# Asociatiei TechSoup - „Educatie financiara pentru ONG-uri”, cu scopul de a ajuta organizatiile neguvernamentale sa fie mai eficiente in folosirea resurselor financiare si administrarea fondurilor,
# Asociatiei Scoala de Valori - „Bani de buzunar 2.0”, primul proiect de educatie financiara din Romania dedicat adolescentilor, care combina invatarea online cu cea fata in fata,
# Fundatiei pentru Educatie si Dezvoltare MediaPRO - „Poveste urbana”, ce isi propune sa scoata la lumina casele vechi, adevarate monumente istorice, pierdute in zgomotul cotidian,
# Fundatiei Gala Societatii Civile - Romanian Design Week – un proiect ce si-a propus promovarea importantei designului in spatiul public.
# Asociatiei TechSoup - „Educatie financiara pentru ONG-uri”, cu scopul de a ajuta organizatiile neguvernamentale sa fie mai eficiente in folosirea resurselor financiare si administrarea fondurilor,
# Asociatiei Scoala de Valori - „Bani de buzunar 2.0”, primul proiect de educatie financiara din Romania dedicat adolescentilor, care combina invatarea online cu cea fata in fata,
# Fundatiei pentru Educatie si Dezvoltare MediaPRO - „Poveste urbana”, ce isi propune sa scoata la lumina casele vechi, adevarate monumente istorice, pierdute in zgomotul cotidian,
# Fundatiei Gala Societatii Civile - Romanian Design Week – un proiect ce si-a propus promovarea importantei designului in spatiul public.
20.000 euro finantare pentru start-up-urile din Incubator
Pe langa aceste proiecte, ING Bank deruleaza alaturi de Universitatea Alternativa, pentru al doilea an consecutiv, „Incubatorul de afaceri”, cu scopul de a promova antreprenoriatul ca optiune de cariera in randurile studentilor.
Proiectul „Turnul de apa din Pantelimon” al Asociatiei Make a Point, care a constat in transformarea unui turn de apa intr-un obiectiv turistic, cu scopul de a aduce cultura mai aproape de cetatenii unui cartier–dormitor, a fost primul proiect de dezvoltare urbana sustinut de ING Bank.
Mai multe informatii despre proiectele de responsabilitate sociala ale bancii, gasiti pe site-ul ing.ro
***
ING Bank detine o pozitie solida pe piata bancara romaneasca, oferind o gama completa de servicii financiare. Din 1994 si pana in prezent, ING Bank Romania si-a dezvoltat operatiunile intr-un ritm sustinut, prin diversificarea portofoliului de produse si al celui de clienti, prin lansarea de noi divizii de servicii si prin extinderea teritoriala. In prezent, ING Bank are peste 200 unitati bancare pentru companii si persoane fizice.
Pentru mai multe informatii, contactati:
Roxana Colisniuc, Corporate Social Responsability Officer; T: 021 209 14 85; E: roxana.colisniuc@ing.ro
***