France Telecom, detinatoarea brand-ului Orange, a publicat pe 25 iunie, la Paris, Raportul de Responsabilitate Sociala Corporativa pe 2008.
Raportul contine informatii detaliate despre principalele initiative CSR lansate in ultimii ani, care contribuie la obiectivul Grupului de a deveni lider recunoscut in domeniul responsabilitatii sociale corporative in industria telecomunicatiilor pana in anul 2012.
"In contextul economic actual, respectarea principiilor responsabilitatii sociale corporative ocupa, mai mult ca oricand, un loc central in strategia noastra de afaceri. Aplicarea planului de CSR in fiecare segment de afaceri si in cadrul intregului Grup este o prioritate pentru anul 2009" a declarat Didier Lombard, presedinte al France Telecom.
Cele 12 principale initiative ale strategiei Orange pentru 2012 pun in practica responsabilitatea sociala corporativa, care, la randul ei, are trei directii prioritare: Includere, Conservare si Grija.
Articolul integral il puteti citi aici.
Raportul contine informatii detaliate despre principalele initiative CSR lansate in ultimii ani, care contribuie la obiectivul Grupului de a deveni lider recunoscut in domeniul responsabilitatii sociale corporative in industria telecomunicatiilor pana in anul 2012.
"In contextul economic actual, respectarea principiilor responsabilitatii sociale corporative ocupa, mai mult ca oricand, un loc central in strategia noastra de afaceri. Aplicarea planului de CSR in fiecare segment de afaceri si in cadrul intregului Grup este o prioritate pentru anul 2009" a declarat Didier Lombard, presedinte al France Telecom.
Cele 12 principale initiative ale strategiei Orange pentru 2012 pun in practica responsabilitatea sociala corporativa, care, la randul ei, are trei directii prioritare: Includere, Conservare si Grija.
Articolul integral il puteti citi aici.